Kto szuka:
Klient portalu Praca.pl
Stanowisko:
Specjalista ds. Sprzedaży i Administracji
Lokalizacja:
Świętochłowice
śląskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Opis stanowiska
- Kontakt telefoniczny z nowymi klientami i poszukiwanie nowych możliwości sprzedaży
- Tworzenie i aktualizacja baz danych, analiza rynku
- Aktywne uczestnictwo na forach internetowych i mediach społecznościowych w celu identyfikacji szans sprzedażowych
- Umawianie spotkań handlowych oraz przygotowywanie ofert do przetargów i konkursów
- Wsparcie zespołu handlowego i realizacja zadań administracyjnych
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania
- Umiejętności administracyjne i sprzedażowe
- Pozytywne nastawienie, komunikatywność i motywacja do działania
- Znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel
- Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
Firma oferuje:
Oferujemy
- Umowę o pracę
- Możliwość udziału w szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych
- Pakiet benefitów, m.in. zniżki na badania laboratoryjne, karta sportowa, program poleceń pracowniczych
- Przyjazną atmosferę i pełne wsparcie na etapie wdrożenia
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »