Kto szuka:
Komenda Powiatowa Policji w Świebodzinie
Stanowisko:
Starszy referent
Numer referencyjny:
139379
Lokalizacja:
Świebodzin
lubuskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Warunki pracy
- praca biurowa jednozmianowa w godzinach 7:30 - 15:30
- praca przed monitorem ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy
- większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej
Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy:
- praca w budynku Komendy Powiatowej Policji w Świebodzinie przy ul. Zielonej 2 w Świebodzinie, w pomieszczeniu biurowym usytuowanym na pierwszym piętrze w budynku trzykondygnacyjnym z oświetleniem naturalnym i sztucznym,
obiekt wyposażony w podjazd dla osób niepełnosprawnych oraz windę,
stanowisko pracy wyposażone w niezbędne urządzenia służące do realizacji zadań, tj. komputer, drukarka, telefon, niszczarka do dokumentów.
Zakres zadań
- prowadzi obsługę kancealryjno - biurową sekretariatu Wydziału Prewencji
- prowadzi gospodarkę mandatową w ustalonym zakresie
- przekazuje dokumentację funkcjonariuszom Wydziału Prewencji wyznaczonym do realizacji stosownych pism i telegramów
- odbiera dokuemtację z kancelarii jawnej
- kopertuje i ekspediuje przesyłki za pośrednictwem Poczty Polskiej i Poczty Specjalnej
- archiwizuje wytworzoną dokumentację w Wydziale Prewencji
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego pracy w administracji lub pracy biurowej
- znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej, ustawy o Policji, Kodeksu Postępowania Administracyjnego, znajomość przepisów z zakresu metod i form pracy kancelaryjno - biurowej
- umiejętność korzystania z pakietu biurowego Microsoft Office oraz urządzeń biurowych
- umiejętność organizacji pracy własnej;
- umiejętność stosowania obowiązującego prawa w praktyce,
- terminowość, dokładność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań;
- komunikatywność, samodzielność, dyspozycyjność oraz odpowiedzialność;
- wysoka kultura osobista,
- poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” – w przypadku braku – oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010r., o ochronie informacji niejawnych w celu uzyskania odpowiedniego poświadczenia bezpieczeństwa.
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Ososba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- przeszkolenie w zakresie ochrony informacji niejawnych
- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne”;
- umiejętność swobodnego sporządzania pism
- umiejętność pracy w zespole
- staranność i precyzja wykonywania zadań
- chęć doskonalenia posiadanych umiejętności
- umiejętność pracy w warunkach stresu i pod presją czasu
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »