eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy ŚwiebodzinINSPEKTOR / PODINSPEKTOR W WYDZIALE OCHRONY ŚRODOWISKA I GOSPODARKI ODPADAMI

Kto szuka:

Centralna Baza Ofert Pracy

Stanowisko:

INSPEKTOR / PODINSPEKTOR W WYDZIALE OCHRONY ŚRODOWISKA I GOSPODARKI ODPADAMI

Lokalizacja:

Świebodzin

lubuskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Numer oferty: StPr/25/0015


Obowiązki:

1. Realizacja zadań wynikająca z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz ustawy o odpadach w zakresie:
- przyjmowania i weryfikacji złożonych deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, w tym prowadzenie postępowań wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
- obsługi systemu informatycznego obsługujacego system odbioru odpadów komunalnych,
- prowadzenie postępowań wynikających z ordynacji podatkowej w zakresie gospodarki odpadami komunalnymi
- współpracy w przygotowaniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w procedurze przetargowej na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych
- planowania i inicjowania działań służących ochronie środowiska w zakresie gospodarki odpadami komunalnymi,
- opracowania projektów uchwał i aktów prawa miejscowego w sprawach objętych zakresem czynności oraz stała ich weryfikacja,
- prowadzenia ewidencji umów zawartych na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości w celu kontroli,
- prowadzenia oględzin nieruchomości w celu weryfikacji zgodności informacji dot. posiadania kompostownika przydomowego i kompostowania w nim bioodpadów stanowiących odpady komunalne,
- przeprowadznia kontroli w sprawach objętych zakresem czynności,
- obsługa indywidualnego systemu segregacji.
2. Współdziałanie z administracją rządową i specjalną, organami ochrony środowiska, oraz samorządami wszystkich szczebli w sprawach objętym zakresem czynności oraz stanowiskami pracy prowadzącymi sprawy z zakresu gospodarki odpadami.
3. Udostępnianie informacji publicznej w zakresie spraw prowadzonych zgodnie z zakresem czynności.
4. Przygotowywanie procedury wyboru dostawcy, wykonawcy lub usługodawcy w ramach ustawy o zamówieniach publicznych, których wartość jest mniejsza niż kwota 130 000 zł dla dostaw, robót budowlanych i usług, których zamawiającym jest Gmina Świebodzin.
5. Realizacja zadań wynikających z Programu Usuwania Azbestu z terenu Gminy Świebodzin na lata 2012-2032.
6. Opiniowanie w formie postanowień, wniosków o wydanie decyzji na prowadzenie działalności gospodarczej, w wyniku której powstają odpady niebezpieczne.
7. Rozliczanie, opisywanie i rejestrowanie faktur związanych z ujętymi w budżecie Gminy dotyczącymi zadań ujętych w zakresie czynności.
8. Udzielenie odpowiedzi na wnioski i interpelacje w zakresie ww. obowiązków.



Wymagania:Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat), kierunek: administracja lub ochrona środowiska

Pozostałe wymagania:

  • Wymagania dodatkowe:1. Doświadczenie zawodowe:- pełna znajomość przepisów prawa właściwych do realizacji zadań stanowiska pracy,- wnikliwe i terminowe wykonywanie zadań oraz bezstronne i kulturalne załątwienie interesantów,- staż pracy na stanowisku administracyjnym- dostęp do internetu, poczty elektronicznej i podsystemów informatycznych zgodnie z przyznanymi uprawnieniami- użytkowanie składników majątku urzędu wg. wyposażenia pracownika- posługiwanie sie pieczątką imienną w zakresie realizowanych obowiązków- znajomość aktów prawnych np. (ustawy o pracownikach samorządowych, o urzędzie gminnym, powiatowym, wojewódzkim, KPA, instrukcja kancelaryjna, ochrona danych osobowych. - ustawa z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach- ustawa z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach- ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych- ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Admninistracyjnego- ustawa z dnia 21 listopada 2014 r o pracownikach samorządowych- ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych- ustawa z dnia 6 września o dostępie do informacji publicznej 2. Pozostałe wymagania:- biegła znajomość obsługi oprogramowania biurowego- biegła znajomość obsługi urządzeń informatycznych i biurowych, komputerowych systemó operacyjnych w systemie biurowym- biegła znajomość obsługi oprogramowania biurowego (MS Office, Open Office)- wymagane posiadanie prawo jazdy kat. B- umiejętność pracy w zespole, organizacji planowania pracy, zdolność analitycznego myślenia, komunikatywność, skrupulatność, obowiązkowość, terminowość, wysoka kultura osobista.


Miejsce pracy: Rynkowa 2, 66-200 Świebodzin, powiat: świebodziński, woj: lubuskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę w zastępstwie

Staż pracy: lata: 2

Wymagane dokumenty: 1. Podanie o pracę2. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje oraz doświadczenie zawodowe.3. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie4. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego5. Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych6. Oświdczenie o niekaralności

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2025-01-21

do końca oferty: 47 dni

pracodawca: Centralna Baza Ofert Pracy

branże: Ochrona osób i mienia

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

Jeszcze nie tak dawno początkujący specjaliści IT mogli wybierać spośród skierowanych do nich ogłoszeń. Pracy dla juniorów nie brakowało, a oferowane im wynagrodzenia były atrakcyjne względem przeciętnych. Obecnie siły na rynku pracy ...

Zostać czy zmienić? To pytanie zadaje sobie wielu pracowników. W 2017 roku, na podstawie dane z Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń przeanalizowaliśmy progresję wynagrodzeń osób często zmieniających pracę oraz tych, którzy byli lojalni ...

Firma Grafton Recruitment opublikowała raport rzucający światło na sytuację pracowników zatrudnionych w HR. Opracowanie wskazuje na zarobki, jakie oferuje dział HR, przedstawia stanowiska, na których obsadzeniu zależy firmom w ...

Na każdy dzień odpoczynku przypadać będą mniej niż dwa dni pracy - tak zapowiada się rok 2025. Wraz z wolną Wigilią szykuje się nam bowiem 249 dni roboczych. To najmniej od 25 lat, a wynik ten wciąż nie uwzględnia 26 dni standardowego ...

Praca zdalna nie jest przedłużeniem urlopu. Prawnicy i eksperci rynku pracy nie maja co do tego wątpliwości, ale wciąż zdarzają się sytuacje, gdy pracownicy przedłużają sobie urlop wykorzystując pracę zdalną lub proszą pracodawców o ...