Kto szuka:
Centralna Baza Ofert Pracy
Stanowisko:
KSIĘGOWY/KSIĘGOWA DS. RACHUNKU KOSZTÓW
Lokalizacja:
Strzelce Opolskie
opolskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Numer oferty: StPr/25/0254
Obowiązki:
Aktualizacja ośrodków powstawania kosztów (OPK) zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz regulacjami wewnętrznymi. Rozliczanie kosztów bezpośrednich oraz kosztów pośrednich zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa dotyczących podmiotów leczniczych. Analiza, weryfikacja kosztów poszczególnych OPK. Analiza prawidłowości dokonanej ewidencji kosztów wg rodzaju i przychodów oraz ich przypisania do poszczególnych OPK. Udział w opracowywaniu i weryfikacja kluczy podziałowych. CAŁY ETAT WYNOSI 38 GODZIN TYGODNIOWO. Godziny pracy 7:25-15:00 (7 godz. 35 min.). Dokumenty aplikacyjne należy składać do 12.05.2025
Wymagania:Wymagania konieczne:
Umiejętności i uprawnienia:
- rzetelna praca
- DOŚWIADCZENIE (wymagany staż - lata: 2)
- obsługa oprogramowania Excel
- odpowiedzialność za powierzone obowiązki
- terminowość
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Pozostałe wymagania:
- Umiejętności: bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu Microsoft Office (głównie Excel), Znajomość ustawy o rachunkowości, ustawy o podatku od towarów i usług, ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, Rzetelność, terminowość, odpowiedzialność, Umiejętność dobrej organizacji pracy.Mile widziane dodatkowe umiejętności: Znajomość ustawy o działalności leczniczej, rozporządzenia w sprawie zaleceń dotyczących standardu rachunku kosztów u świadczeniodawców, Praktyczna znajomość rozliczania rachunku kosztów w podmiotach leczniczych
Miejsce pracy: OPOLSKA 36A, 47-100 Strzelce Opolskie, powiat: strzelecki, woj: opolskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymagane dokumenty: CV -Dokumenty aplikacyjne należy składać do 12.05.2025
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »