Kto szuka:
Zakłady Farmaceutyczne Polpharma S.A.
Stanowisko:
Specjalista/ Specjalistka ds. Obsługi Klienta
Lokalizacja:
Starogard Gdański
pomorskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- Praca zespołowa w celu zapewnienia kompleksowej obsługi klienta
- Analiza danych i przygotowywanie raportów dotyczących obsługi klienta w oparciu o PowerBI, Oracle OAC
- Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami oraz budowanie wizerunku firmy
- Regularne analizowanie i optymalizowanie procesów logistycznych, aby zapewnić terminowe dostawy zarówno na rynku krajowym, jak i zagranicznym
- Udoskonalanie procesu obsługi klienta i wizerunku firmy poprzez inicjowanie i wdrażanie rozwiązań usprawniających w programie KAIZEN
- Obsługa zamówień w systemie ORACLE EBS,
- Tworzenie otwartego środowiska współpracy z innymi działami
- Szukanie nieszablonowych rozwiązań w codziennych wyzwaniach w oparciu o swoje doświadczenie
- Zastępowanie Szefa/Szefowej Zespołu podczas jego nieobecności
- Wykształcenie wyższe o kierunku logistycznym, ekonomicznym lub pokrewnym
- Doświadczenie w pracy z narzędziami MS Office (Power BI mile widziany)
- Znajomość systemu Oracle EBS i Środowiska Raportowania Oracle OAC
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie)
- Doświadczenie w pracy w Obsłudze Klienta
- Umiejętność jasnego i skutecznego przekazywania informacji
- Umiejętność analitycznego i twórczego rozwiazywania problemów przy dobrej organizacji pracy własnej
- Otwartość na naukę i ciągłe doskonalenie swoich kompetencji
- Mile widziane kompetencje managerskie
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Wynagrodzenie podstawowe + premie
- Pracę w systemie hybrydowym
- Prywatną opiekę medyczną
- Dofinasowanie do posiłków i dojazdów do pracy
- Kartę Multisport
- Możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenie na życie
- Pracowniczy Program Emerytalny (PPE)
- Punkty w kafeterii Motivizer
- Paczki i imprezy świąteczne dla dzieci
- Bony świąteczne
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »