Kto szuka:
Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o.
Stanowisko:
Regionalny Kierownik Sprzedaży
Lokalizacja:
Starogard Gdański
pomorskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- Bezpośrednie skuteczne zarządzanie grupą placówek handlowo-usługowych w regionie (obszar operacyjny to: Bydgoszcz, Elbląg, Kwidzyn, Toruń, Włocławek, Płock, Starogard, Grudziądz, Inowrocław).
- Odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe i jakościowe.
- Odpowiedzialność za efektywność, rentowność podległych oddziałów.
- Poszukiwanie lokali do prowadzenia bieżącej działalności szkół.
- Weryfikacja umów handlowych, udział w negocjacjach.
- Współpraca z innymi działami: personalny, dotacji, finansowy, marketingowy.
- Monitorowanie i analiza danych rynkowych, działań konkurencji i wyników własnego regionu.
- Rekrutacja, organizacja i rozwój podległego Zespołu.
- Obsługa wewnętrznego systemu CRM.
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Doświadczenie na podobnym stanowisku - warunek konieczny. (To nie jest praca przedstawiciela handlowego).
- Umiejętność zarządzania podległym zespołem.
- Potencjał handlowy poparty co najmniej kilkuletnim doświadczeniem – konkretne sukcesy w sprzedaży usług/produktów.
- Doświadczenie w negocjacjach z partnerami biznesowymi wewnątrz i na zewnątrz organizacji.
- Silna orientacja na wynik.
- Doświadczenie w zarządzaniu siecią placówek w rozproszonej strukturze.
- Umiejętność motywowania i egzekwowania realizacji wyników ilościowych i jakościowych.
- Umiejętność pracy pod presją czasu.
- Wielozadaniowość to naturalne środowisko Twojego umysłu.
- Gotowość do podróży służbowych.
Firma oferuje:
- Umowę o pracę.
- Wynagrodzenie stałe + atrakcyjny system premiowy.
- Dostęp do benefitów na korzystnych warunkach (opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie).
- Narzędzia pracy – samochód służbowy, telefon, laptop.
- Ciekawą pracę, która codziennie dostarczy nowych możliwości rozwoju.
- Brak nudy – szeroki zakres obowiązków nie pozwalający na monotonię.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »