Kto szuka:
Gi Group Poland S.A.
Stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta (francuski, włoski, hiszpański)
Lokalizacja:
Sosnowiec
śląskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Poszukujemy pracowników do działu obsługi klienta firmy produkcyjnej.
Zadania:
- Kontakt z klientami biznesowymi w kwestiach operacyjnych na każdym etapie realizacji zamówienia
- Odpowiedzi na zapytania mailowe i telefoniczne
- Informowanie klientów o terminach dostaw, możliwych opóźnieniach w realizacji, udzielanie odpowiedzi odnośnie reklamacji
- Dbanie o wysoki poziom obsługi i utrzymywanie pozytywnych relacji z kontrahentami
- Współpraca z działami sprzedaży i logistyki
- Obsługa systemu ERP
Wymagania:
- Doświadczenie w obszarze obsługi klienta
- Znajomość języka francuskiego, hiszpańskiego lub włoskiego umożliwiająca swobodną komunikację biznesową (B2/C1)
- Znajomość języka angielskiego (B2)
- Wysoko rozwinięta umiejętność komunikacji
- Rzetelność i terminowość
- Zdolności organizacyjne, dbałość o szczegóły, wielozadaniowość
Nasz Klient oferuje:
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Pełną wyzwań pracę w rozwijającym się sektorze oraz międzynarodowym środowisku
- Zagraniczne szkolenie wdrożeniowe
- Możliwość rozwoju i awansu
- Bezpłatny parking
Prosimy o przesyłanie CV w języku angielskim.
Gi Group jest jedną z największych agencji pracy i doradztwa personalnego na świecie. Firma zapewnia kompleksowe usługi w zakresie rekrutacji pracowników wszystkich szczebli, stałego i czasowego zatrudnienia oraz outsourcingu.
Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010
GI Group Poland is acting as an Employment Agency in relation to this vacancy.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »