Kto szuka:
BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna
Stanowisko:
sekretarz
Lokalizacja:
Sosnowiec
śląskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Śląski Oddział Straży Granicznej w Raciborzu
Komendant Śląskiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
sekretarz do spraw kancelaryjnych Placówki Straży Granicznej w Sosnowcu
47-400 Racibórz ul. Dąbrowskiego 2
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Przedstawia komendantowi placówki korespondencję i przekazuje ją zgodnie z dekretacją celem zapewnienia właściwego obiegu dokumentów.
- Sporządza rozkaz dzienny oraz wykonuje pisma, wnioski i inne dokumenty wskazane przez przełożonego celem wsparcia prawidłowej pracy placówki.
- Wprowadza dane do aplikacji Delegacje oraz prowadzi rejestr wydanych poleceń wyjazdu służbowego i wypisuje delegacje służbowe w celu prawidłowego kierowania funkcjonariuszy i pracowników na wyjazdy zewnętrzne.
- Współdziała z komórkami organizacyjnymi placówki i oddziału w zakresie sporządzania, przyjmowania i przesyłania dokumentów, w szczególności z Zespołem ds. Obsługi w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentacji i korespondencji.
- Prowadzi obsługę aplikacji Wyjazdy SG w zakresie niezbędnym do prawidłowego prowadzenia dokumentacji związanej z rozkazem dziennym Komendanta Placówki.
- Przyjmuje interesantów oraz gości przybywających do placówki celem kierowania ich do właściwych osób funkcyjnych i zapewnienia wstępnej ochrony fizycznej obiektu oraz prowadzi ewidencję przybyłych gości i interesantów.
- Prowadzi elektroniczną ewidencję czasu służby oraz roczne karty ewidencji obecności dla kadry kierowniczej w celu realizacji ewidencji pracy zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Warunki pracy
charakter stanowiska i sposób wykonywania na nim zadań: praca administracyjno-biurowa, obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie, praca związana z bezpośrednią obsługą klienta.
miejsce i otoczenia organizacyjno-technicznego stanowiska pracy: obiekt obecnie niedostępny dla osób ze szczególnymi potrzebami.
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Proponowane wynagrodzenie brutto: 4731,37 zł oraz tzw. dodatek za wysługę lat od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego.
Możliwe przeprowadzenie naboru do pracy w formie zdalnej.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
niezbędne
wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy
co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w pracy administracyjno - biurowej
pozostałe wymagania niezbędne:
- umiejętność obsługi pakietu MS Office;
- podstawowa znajomość przepisów dotyczących ochrony informacji niejawnych i danych osobowych;
- pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „POUFNE”, lub posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „POUFNE”;
- komunikatywność
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- umiejętność pracy w zespole
- umiejętność kreatywnego pisania i redagowania pism urzędowych
- umiejętność obsługi urządzeń teleinformatycznych
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
- Przeszkolenie z zakresu ochrony informacji niejawnych oraz przetwarzania danych osobowych
- prawojazdy kat. B
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopia poświadczenia bezpieczeństwa osobowego uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „POUFNE”, lub oświedczenie o wyrażeniu zgody na wszczęcie postępowania sprawdzającego prowadzącego do wydania poświadczenia bezpieczeństwa osobowego uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „POUFNE”
- Jeżeli kandydat/kandydatka urodziła się przed dniem 1 sierpnia 1972 r. niezbędnym jest złożenie oświadczenia, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Dokumenty należy złożyć do: 2024-07-05
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Śląski Oddział Straży Granicznej ul. Dąbrowskiego 2, 47 - 400 Racibórz
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »