Kto szuka:
Klient portalu Praca.pl
Stanowisko:
Asystent kierownika kontraktu / Specjalista ds. realizacji projektów inwestycyjnych
Lokalizacja:
Sosnowiec
śląskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Opis stanowiska
- Współtworzenie dokumentacji przetargowej oraz uczestnictwo w komisji przetargowej.
- Pozyskiwanie decyzji administracyjnych kluczowych dla projektu.
- Udział w opracowywaniu harmonogramów rzeczowo - finansowych i monitorowanie postępów projektu.
- Analiza ryzyk projektowych oraz proponowanie rozwiązań minimalizujących ich wpływ.
- Weryfikacja dokumentacji finansowej i technicznej.
- Zarządzanie jakością robót oraz kontrola materiałów budowlanych.
- Profesjonalne przechowywanie i zarządzanie dokumentacją projektową.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania
- Minimum średnie wykształcenie techniczne (budownictwo, transport kolejowy, drogi i mosty lub pokrewne).
- Co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego, w tym minimum rok w realizacji projektów inwestycyjnych.
- Dobrze rozwinięta wiedza o FIDIC, prawie budowlanym oraz zamówieniach publicznych.
- Biegłość w obsłudze MS Office i MS Project.
- Dyspozycyjność i gotowość do odbywania wyjazdów służbowych.
- Prawo jazdy kat. B.
- Wysokie umiejętności organizacyjne, komunikacyjne i zdolność do pracy w zespole.
Firma oferuje:
Oferujemy
- Umowę o pracę.
- Opiekę medyczna.
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji.
- Kartę Multisport.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »