Kto szuka:
Klient portalu Praca.pl
Stanowisko:
Specjalista ds. Administracji w placówce medycznej
Lokalizacja:
Sopot
pomorskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Opis stanowiska
- Prowadzenie kompleksowej obsługi administracyjnej i gospodarczej placówki medycznej.
- Zarządzanie dokumentacją medyczną, od wytwarzania i przetwarzania, po zabezpieczanie danych.
- Koordynacja zapotrzebowania na sprzęt i materiały medyczne.
- Przygotowywanie szczegółowych raportów i statystyk operacyjnych.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania
- Min. średnie wykształcenie.
- Dobrze rozwinięte umiejętności obsługi pakietu Office.
- Bardzo dobra umiejętność obsługi komputera.
- Umiejętność efektywnej pracy zespołowej.
- Wysoka kultura osobista.
Firma oferuje:
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę w prestiżowej organizacji.
- Możliwość rozwoju zawodowego poprzez szkolenia branżowe i wsparcie w edukacji.
- Atrakcyjny pakiet benefitów, w tym z wspieranie zdrowia i aktywności fizycznej, oraz kulturalne wydarzenia.
- Pracę w zgranym zespole, gdzie liczy się wspólny cel i atmosfera.
- Długoterminowe perspektywy współpracy.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »