Kto szuka:
Concentrix
Stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- obsługa kontaktów telefonicznych, e-mailowych, czatowych i przez media społecznościowe,
- wsparcie połączeń przychodzących i wychodzących,
- udzielanie informacji o produktach i usługach,
- przyjmowanie i przetwarzanie zamówień za pomocą różnych kanałów komunikacji,
- pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów oraz doradztwo.
Wymagania stawiane pracownikowi:
- doskonałe umiejętności obsługi klienta,
- komunikatywna znajomość języka angielskiego (B1) oraz zaawansowana czeskiego (C1),
- umiejętności organizacyjne i dbałość o szczegóły,
- umysł nastawiony na rozwiązywanie problemów.
Firma oferuje:
- pełny etat na umowę o pracę,
- możliwość rozwoju w renomowanej firmie doceniającej zaangażowanie i pasję pracowników,
- świadczenia socjalne: karta Multisport, prywatna opieka medyczna Enel-Med,
- dodatkowy fundusz wakacyjny dla pracownika i jego dzieci,
- praca od poniedziałku do piątku, zmiany 09:00 - 17:00.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »