Kto szuka:
Centralna Baza Ofert Pracy
Stanowisko:
ŁADOWACZ NIECZYSTOŚCI STAŁYCH
Lokalizacja:
Sopot
pomorskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Numer oferty: StPr/24/1663
Obowiązki:
- wykonywanie prac związanych z odbiorem i załadunkiem odpadów
- opróżnianie pojemników z odpadów
- załadunek zawartości do pojazdu specjalistycznego typu śmieciarka
- obsługa urządzeń załadunkowych zamontowanych na śmieciarce
- pomoc w należytym zabezpieczeniu przewożonego ładunku
Wymagania:Wymagania konieczne:
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
- Wymagana sprawność fizyczna. Możliwość stałej współpracy. Praca w godzinach 6:00-14:00.
Miejsce pracy: 81-747 Sopot, powiat: m. Sopot, woj: pomorskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymagane dokumenty: -
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »
Oferta pochodzi z serwisu
O tym, że wykształcenie i twarde umiejętności to coraz częściej za mało, aby przykuć uwagę rekrutera, mówi się nie od dziś. Kolejnym potwierdzeniem kluczowego znaczenia umiejętności miękkich są najnowsze doniesienia platformy ...
No Fluff Jobs zaprezentował najnowsze doniesienia z rynku pracy w branży IT. Wynika z nich m.in., że sektor, który dotychczas słynął przede wszystkim z bardzo atrakcyjnych wynagrodzeń i możliwości dla pracowników bez dużego ...
W I półroczu 2024 ZUS skontrolował 260,8 tys. osób na zwolnieniach lekarskich. W efekcie wydał 18,6 tys. decyzji wstrzymujących dalszą wypłatę zasiłków chorobowych. Jakie są najczęstsze powody nieprawidłowego wykorzystywania zwolnień? ...
Nowe badanie Slack Workforce Lab sprawdziło, co motywuje pracowników do korzystania ze sztucznej inteligencji i co sądzą oni o używaniu jej w pracy. Dzięki pogłębionym wywiadom i ankiecie przeprowadzonej wśród 5000 pełnoetatowych ...
Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w lipcu 2024 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 10,6% wyższe r/r i wyniosło 8278,63 zł brutto.