Kto szuka:
BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna
Stanowisko:
starszy inspektor
Lokalizacja:
Sokółka
podlaskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Komenda Powiatowa Policji w Sokółce
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
starszy inspektor do spraw kadr w Zespole Prezydialnym, Kadr i Szkolenia
16-100 Sokółka Ul. Białostocka 69b
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- sporządza i prowadzi dokumentację związaną z nawiązaniem, zmianą i rozwiązaniem stosunku pracy pracowników,
- prowadzi akta osobowe pracowników i dokumentację pracowniczą,
- organizuje i prowadzi dokumentację związaną z odbywanymi stażami osób skierowanych przez powiatowy urząd pracy,
- prowadzi ewidencję urlopów wypoczynkowych i dodatkowych funkcjonariuszy Policji,
- prowadzi dokumentację dot. członków korpusu służby cywilnej oraz sporządza sprawozdanie roczne Dyrektora Generalnego Urzędu dot. korpusu służby cywilnej,
- obsługuje Pracownicze Plany Kapitałowe (PPK) pracodawcy,
- sporządza informację o zatrudnieniu, kształceniu lub o działalności na rzecz osób niepełnosprawnych (PFRON),
- przyjmuje dokumenty w zakresie postępowań kwalifikacyjnych od osób ubiegających się do służby w Policji w zakresie zleconym przez Komendę Wojewódzką Policji w Białymstoku.
Warunki pracy
-
praca wykonywana w warunkach biurowych, przy oświetleniu dziennym i sztucznym,
-
praca przy monitorze ekranowym poniżej połowy dobowego czasu pracy,
-
większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej,
-
brak windy dostosowanej do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych,
-
węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnosprawnych tylko na jednym piętrze budynku (parter),
-
stanowisko pracy usytuowane jest na pierwszym piętrze budynku,
-
praca w systemie jednozmianowym 8 godzinnym, w stałych godzinach pracy.
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- zatrudnienie nastąpi po uzyskaniu poświadczenia bezpieczeństwa do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ściśle tajne.
- Postępowanie sprawdzające jest prowadzone przez Pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych po wyłonieniu kandydata do zatrudnienia).
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
niezbędne
wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy
co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
doświadczenia w pracy w komórce kadrowej
pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy,
- znajomość przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej,
- znajomość przepisów rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 grudnia 2018 r. w sprawie dokumentacji pracowniczej,
- znajomość rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 19.09.2014 r. w sprawie urlopów policjantów,
- umiejętność organizacji pracy własnej, umiejętność współpracy, odpowiedzialność, punktualność, asertywność, łatwość przechodzenia z jednej czynności do drugiej,
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31.07.1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do 31 lipca 1990 r. kandydat/kandydatka nie pracował/a, nie pełnił/a służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie był/a współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944 – 1990 oraz treści tych dokumentów. Powyższe oświadczenie nie dotyczy kandydatów/ kandydatek urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Dokumenty należy złożyć do: 2025-03-28
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji
ul. Białostocka 69b
16-100 Sokółka
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »