Kto szuka:
Komenda Powiatowa Policji w Sokółce
Stanowisko:
Starszy inspektor
Numer referencyjny:
149659
Lokalizacja:
Sokółka
podlaskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Warunki pracy
-
praca wykonywana w warunkach biurowych, przy oświetleniu dziennym i sztucznym,
-
praca przy monitorze ekranowym poniżej połowy dobowego czasu pracy,
-
większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej,
-
brak windy dostosowanej do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych,
-
węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnosprawnych tylko na jednym piętrze budynku (parter),
-
stanowisko pracy usytuowane jest na pierwszym piętrze budynku,
-
praca w systemie jednozmianowym 8 godzinnym, w stałych godzinach pracy.
Zakres zadań
- sporządza i prowadzi dokumentację związaną z nawiązaniem, zmianą i rozwiązaniem stosunku pracy pracowników,
- prowadzi akta osobowe pracowników i dokumentację pracowniczą,
- organizuje i prowadzi dokumentację związaną z odbywanymi stażami osób skierowanych przez powiatowy urząd pracy,
- prowadzi ewidencję urlopów wypoczynkowych i dodatkowych funkcjonariuszy Policji,
- prowadzi dokumentację dot. członków korpusu służby cywilnej oraz sporządza sprawozdanie roczne Dyrektora Generalnego Urzędu dot. korpusu służby cywilnej,
- obsługuje Pracownicze Plany Kapitałowe (PPK) pracodawcy,
- sporządza informację o zatrudnieniu, kształceniu lub o działalności na rzecz osób niepełnosprawnych (PFRON),
- przyjmuje dokumenty w zakresie postępowań kwalifikacyjnych od osób ubiegających się do służby w Policji w zakresie zleconym przez Komendę Wojewódzką Policji w Białymstoku.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego doświadczenia w pracy w komórce kadrowej
- znajomość przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy,
- znajomość przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej,
- znajomość przepisów rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 grudnia 2018 r. w sprawie dokumentacji pracowniczej,
- znajomość rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 19.09.2014 r. w sprawie urlopów policjantów,
- umiejętność organizacji pracy własnej, umiejętność współpracy, odpowiedzialność, punktualność, asertywność, łatwość przechodzenia z jednej czynności do drugiej,
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31.07.1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »