eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy SłupskZASTĘPCA DYREKTORA W WYDZIALE ZDROWIA I SPRAW SPOŁECZNYCH

Kto szuka:

Centralna Baza Ofert Pracy

Stanowisko:

ZASTĘPCA DYREKTORA W WYDZIALE ZDROWIA I SPRAW SPOŁECZNYCH

Lokalizacja:

Słupsk

pomorskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Numer oferty: StPr/24/2204


Obowiązki:

Link do ogłoszenia o naborze: https://bip.um.slupsk.pl/praca/929.html
Ogólna charakterystyka:
Osoba zatrudniona na ww. stanowisku odpowiedzialna będzie za nadzór i koordynację zadań należących do kompetencji Wydziału Zdrowia i Spraw Społecznych Urzędu Miejskiego w Słupsku .
Ważniejsze zadania:
1. nadzór i koordynacja pracy w zakresie ochrony zdrowia;
2. nadzór i koordynacja pracy w zakresie polityki społecznej;
3. nadzór i koordynacja nad przygotowywaniem wszelkiej dokumentacji na etapie m. in. projektowania budżetu, sprawozdania z wykonania budżetu, do planu zamówień publicznych w zakresie objętym zadaniami Wydziału;
4. nadzór i koordynacja pracy nad przygotowywaniem projektów aktów prawnych wydawanych przez Prezydenta oraz projektów uchwał i innych materiałów wnoszonych pod obrady Rady Miejskiej i Komisji;
5. podejmowanie współpracy wydziału z jednostkami urzędu, podmiotami zewnętrznymi, organizacjami pozarządowymi;
6. nadzór nad prawidłowym i terminowym wykonywaniem obowiązków służbowych pracowników Wydziału Zdrowia i Spraw Społecznych;
7. udzielanie wszechstronnej pomocy pracownikom, w celu przygotowania ich do właściwego wykonywania obowiązków służbowych;
8. wdrażanie i propagowanie na terenie miasta ogólnopolskich i regionalnych programów z zakresu ochrony zdrowia i polityki społecznej;
9. podejmowanie działań zmierzających do pozyskiwania środków zewnętrznych na realizację projektów dotyczących zdrowia i polityki społecznej;
10. nadzór i monitorowanie zdań realizowanych przez jednostki organizacyjne podległe Wydziałowi Zdrowia i Spraw Społecznych realizujące zadania w zakresie ochrony zdrowia i polityki społecznej.



Wymagania:Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • Wymagania niezbędne:1. obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej;2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;3. wykształcenie: wyższe magisterskie; 4. ogólny staż pracy: minimum 5 lat, w tym przynajmniej 3 lata na stanowisku kierowniczym;5. kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią;6. pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych;7. dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej.Wymagania dodatkowe:1. mile widziane wykształcenie z zakresu zdrowia publicznego;2. znajomość przepisów prawnych:1) ustawa o samorządzie gminnym;2) ustawa o samorządzie powiatowym;3) Kodeks Postępowania Administracyjnego;4) ustawa o pomocy społecznej;5) ustawa o zdrowiu publicznym;6) ustawa o działalności pożytku publicznego i wolontariacie;3. mile widziane doświadczenie w pracy w administracji publicznej (w szczególności w jednostkach samorządu terytorialnego);4. mile widziana znajomość języka angielskiego i niemieckiego w stopniu komunikatywnym;5. umiejętności interpersonalne: komunikatywność, wysoka kultura osobista, kreatywność, dobra organizacja pracy i umiejętność kierowania pracą zespołu, otwartość na innowacyjne działania, umiejętność określania priorytetów, umiejętność pracy w stresie i pod presją czasu, umiejętność podejmowania decyzji.


Miejsce pracy: Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Wymagane dokumenty: 1. życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;2. list motywacyjny;3. dokumenty poświadczające wymagane wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów);4. kserokopie świadectw pracy dokumentujących wymagany minimum 5 letni staż pracy, w tym przynajmniej 3 lata na stanowisku kierowniczym lub zaświadczenie o zatrudnieniu (jeżeli stosunek pracy trwa nadal) zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pracy za granicą przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego;5. inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.);6. kwestionariusz osobowy;7. oświadczenia: oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych; o korzystaniu z pełni praw publicznych; o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o zapoznaniu się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych (RODO) oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji;8. kandydat, który zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie zakończyć procedurę naboru.Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu w Urzędzie Miejskim w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, przesłać pocztą na adres Urzędu lub drogą elektroniczną na elektroniczną skrzynkę podawczą (ePUAP), z dopiskiem: Nabór na stanowisko Zastępcy Dyrektora w Wydziale Zdrowia i Spraw Społecznych, w terminie do dnia 18 października 2024 roku. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny oraz CV powinny być podpisane i opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru. Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miejskim w Słupsku zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów nie będą odsyłane, natomiast będą one przechowywane przez okres 8 miesięcy w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu Miejskiego w Słupsku. Po upływie tego okresu, dokumenty kandydatów zostaną protokolarnie zniszczone. Kandydaci, którzy nie wygrali postępowania, mogą odebrać dokumenty aplikacyjne w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu. Ponadto Urząd Miejski w Słupsku informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił co najmniej 6 %.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2024-10-11

do końca oferty: 59 dni

pracodawca: Centralna Baza Ofert Pracy

branże: Administracja publiczna

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

Polska uplasowała się na 9. miejscu na świecie w rankingu największych podwyżek płacy minimalnej, ze wzrostem o 18,9% rok do roku - wynika z analizy Picodi Polska.

Zakład Ubezpieczeń Społecznych wygenerował ponad 23,9 mln IOSKU za 2023 rok. Osoby ubezpieczone mogą sprawdzić stan swojego konta po waloryzacji składek na PUE ZUS.

Pracownik, który zachorował w okresie, gdy wygasła jego umowa o pracę, ma prawo do zasiłku chorobowego, jeśli otrzymał eZLA wciągu 14 dni po ustaniu zatrudnienia. Powinien on jednak poinformować lekarza wystawiającego zwolnienie o ustaniu ...

Chociaż tegoroczny Dzień Niepodległości 11 listopada wypada w sobotę, to pracownicy nie stracą prawa do wypoczynku z tego tytułu. Według obowiązujących przepisów pracodawca musi udzielić dnia wolnego od pracy w innym terminie dla osób ...

Schyłek wakacji zaowocował znacznymi zmianami przepisów regulujących delegowanie kierowców w transporcie drogowym. Na mocy znowelizowanego prawa zmianie uległ m.in. sposób rozliczania wynagrodzeń polskich kierowców, których pracodawca ...