eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy SłupskSTANOWISKO PRACY DS. PROJEKTÓW PARTYCYPACYJNYCH I WSPÓŁPRACY Z MIESZKAŃCAMI

Kto szuka:

Centralna Baza Ofert Pracy

Stanowisko:

STANOWISKO PRACY DS. PROJEKTÓW PARTYCYPACYJNYCH I WSPÓŁPRACY Z MIESZKAŃCAMI

Lokalizacja:

Słupsk

pomorskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Numer oferty: StPr/25/0432


Obowiązki:

Link do ogłoszenia: https://bip.um.slupsk.pl/praca/950.html
Ogólna charakterystyka:
Pracownik zatrudniony na ww. stanowisku odpowiedzialny będzie za realizację zadań w zakresie współpracy z mieszkańcami, prowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej adresowanych do mieszkańców miasta oraz kreowanie działań wspierających ideę współpracy i partycypacji.
Ważniejsze zadania:
1. organizowanie działań promocyjnych, PR i kampanii społecznych skierowanych do mieszkańców;
2. prowadzenie mediów społecznościowych, profili informacyjnych i stron internetowych;
3. przygotowywanie i oprawa organizacyjna eventów, wystaw skierowanych do mieszkańców;
4. gromadzenie informacji i koordynowanie badań dotyczących opinii i potrzeb społeczności lokalnej oraz satysfakcji klienta;
5. realizowanie polityki informacyjnej Miasta;
6. prowadzenie działań związanych z wdrażaniem środków nowoczesnej komunikacji z mieszkańcami;
7. realizacja Programu Słupskiej Karty Mieszkańca w zakresie współpracy i pozyskiwania Partnerów Programu.
Warunki pracy na stanowisku:
1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi;
2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;
3. wymuszona pozycja ciała;
4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.



Wymagania:Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • średnie zawodowe, kierunek: grafika komputerowa, fotografia, multimedia

Pozostałe wymagania:

  • Wymagania niezbędne:1. obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej;2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;3. wykształcenie: średnie o profilu grafika komputerowa, fotografia, multimedia;4. ogólny staż pracy: minimum 2 lata stażu pracy;5. kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią;6. pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych;7. dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej.Wymagania dodatkowe:1. biegła znajomość programów graficznych (PowerPoint, Corel, Canva, Cupcut, Adobe Photoshop);2. znajomość języka angielskiego w stopniu średnio zaawansowanym;3. umiejętność komunikowania się za pośrednictwem mediów społecznościowych;4. biegła obsługa pakietu MS Office;5. mile widziane doświadczenie w pracy na stawisku ds. obsługi graficznej i obsługi socialmediów;6. mile widziane wykształcenie średnie zawodowe w kierunku fotografii i multimediów;7. umiejętności interpersonalne: komunikatywność, umiejętność argumentowania, umiejętność pracy w zespole.


Miejsce pracy: Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Staż pracy: lata: 2

Wymagane dokumenty: 1. życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;2. list motywacyjny;3. dokumenty poświadczające wymagane wykształcenie (kserokopie świadectw ukończenia szkoły);4. kserokopie świadectw pracy dokumentujących wymagany 2-letni staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu (jeżeli stosunek pracy trwa nadal) zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pracy za granicą przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego;5. inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.);6. kwestionariusz osobowy;7. oświadczenia: oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych; o korzystaniu z pełni praw publicznych; o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o zapoznaniu się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych (RODO) oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji;8. kandydat, który zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie zakończyć procedurę naboru.Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu w Urzędzie Miejskim w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, przesłać pocztą na adres Urzędu lub drogą elektroniczną na elektroniczną skrzynkę podawczą (ePUAP), z dopiskiem: Nabór na stanowisko ds. projektów partycypacyjnych i współpracy z mieszkańcami w Dziale Dialogu i Komunikacji Społecznej w Wydziale Współpracy, Kultury i Promocji, w terminie do dnia 10 marca 2025 roku.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3.Wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Urzędzie Miejskim w Słupsku umieszczona jest na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny oraz CV powinny być podpisane i opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru.Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miejskim w Słupsku zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów nie będą odsyłane, natomiast będą one przechowywane przez okres 8 miesięcy w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu Urzędu Miejskiego w Słupsku. Po upływie tego okresu, dokumenty kandydatów zostaną protokolarnie zniszczone. Kandydaci, którzy nie wygrali postępowania, mogą odebrać dokumenty aplikacyjne w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu.Ponadto Urząd Miejski w Słupsku informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił co najmniej 6 %.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca
POPRZEDNIA OFERTA MONTER INSTALACJI GAZOWEJ Wszystkie oferty NASTĘPNA OFERTA NASTAWIACZ MASZYN

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2025-03-06

do końca oferty: 59 dni

pracodawca: Centralna Baza Ofert Pracy

branże: Administracja biurowa

aplikuj

Praca - wiadomości i porady

O tym, że dyskryminowanie płacowe mężczyzn jest spoko i innych problemach z definicją i liczeniem luki płacowej w Dyrektywie Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2023/970.

Kobiety po leczeniu raka piersi mogą skorzystać z programu rehabilitacji realizowanego przez ZUS. Z rehabilitacji leczniczej finansowanej przez ZUS mogą skorzystać osoby ubezpieczone. Wyjazd do sanatorium trwa 24 dni.

Z danych Komisji Nadzoru Finansowego oraz Polskiej Izby Ubezpieczeń wynika, że grupowe ubezpieczenia zdrowotne i na życie z roku na rok są coraz popularniejsze. Z czego wynika rosnące zainteresowanie tymi polisami? Na to pytanie odpowiadają ...

Przed nami kolejna porcja informacji o zarobkach, które źródłem jest opracowany przez Grafton Recruitment „Raport wynagrodzeń i trendów w przedsiębiorstwach”. Tym razem dowiadujemy się na jakie wynagrodzenia mogą liczyć specjaliści w ...

Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w lutym 2024 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 12,9% wyższe r/r i wyniosło 7978,99 zł brutto.