Kto szuka:
Centralna Baza Ofert Pracy
Stanowisko:
STANOWISKO DS. ORGANIZACYJNO-ADMINISTRACYJNYCH W ZESPOLE RADCÓW PRAWNYCH
Lokalizacja:
Słupsk
pomorskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Numer oferty: StPr/24/2304
Obowiązki:
Link do ogłoszenia o naborze: https://bip.um.slupsk.pl/praca/933.html
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Ogólna charakterystyka:
Osoba zatrudniona na ww. stanowisku odpowiedzialna będzie za całokształt spraw organizacyjno-administracyjnych.
Ważniejsze zadania:
wykonywanie czynności związanych z obsługą sekretariatu Wydziału;
wykonywanie czynności kancelaryjnych zgodnie z aktualną Instrukcją Kancelaryjną;
prowadzenie elektronicznego systemu obiegu dokumentów;
prowadzenie budżetu wydziału;
zaopatrywanie wydziału w niezbędne druki, sprzęt, wyposażenie oraz materiały piśmienne, prowadzenie właściwej gospodarki w tym zakresie;
przygotowywanie (kompletowanie, zakładanie teczek, pieczętowanie) spraw do Sądu;
utrzymywanie na bieżąco teczek sądowych (wpinanie zawiadomień, wezwań i innych dokumentów);
prowadzenie repertorium spraw sądowych;
prowadzenie rejestru aktów normatywnych prawa miejscowego;
rejestrowanie pism przychodzących i wychodzących z Zespołu Radców Prawnych;
udzielanie bieżącej informacji interesantom o toku załatwianych spraw przez poszczególnych radców prawnych;
współpraca z pracownikami pionu Skarbnika Miasta w zakresie prowadzonych spraw sądowych i egzekucyjnych;
sporządzanie pism do sądów i komorników;
dokonywanie płatności wpisów i opłat sądowych oraz na wezwanie komorników;
nadzorowanie terminowości załatwianie spraw przez pracowników Wydziału;
wykonywanie czynności związanych z zamieszczaniem materiałów informacyjnych z zakresu Wydziału w Biuletynie Informacji Publicznej i na stronach Miasta Słupska;
prowadzenie ewidencji czasu pracy dla pracowników Wydziału;
wykonywanie innych zadań merytorycznych związanych z pracą na zajmowanych z pracą na zajmowanym stanowisku oraz zadań o charakterze doraźnym, zapewniającym prawidłowe funkcjonowanie Zespołu Radców Prawnych.
Warunki pracy na stanowisku:
intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi;
długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;
wymuszona pozycja ciała;
praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnoprawnością.
Wynagrodzenie od 4500 zł brutto - w zależności od posiadanego doświadczenia.
Wymagania:Wymagania konieczne:
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat)
- średnie ogólnokształcące
Pozostałe wymagania:
- Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; wykształcenie średnie lub wyższe; w przypadku posiadania wyłącznie wykształcenia średniego minimum 3-letni staż pracy, a w przypadku posiadania wykształcenia wyższego minimum roczny staż pracy; kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią; pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych; dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej.Wymagania dodatkowe: mile widziane wykształcenie prawnicze; mile widziane doświadczenie w pracy w administracji publicznej (w szczególności jednostkach samorządu terytorialnego); znajomość ustaw i rozporządzeń: - ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym; - ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym; - ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych; - ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego; - instrukcja kancelaryjna (Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych); zdolności interpersonalne: komunikatywność, umiejętność argumentowania, kreatywność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność kierowania zespołem, odporność na stres, umiejętności organizacyjne.
Miejsce pracy: Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymagane dokumenty: życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej; list motywacyjny; dokumenty poświadczające wymagane wykształcenie (kserokopie świadectw ukończenia szkoły, dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów); kserokopie świadectw pracy dokumentujących wymagany w przypadku posiadania wyłącznie wykształcenia średniego minimum 3-letni staż pracy, a w przypadku posiadania wykształcenia wyższego minimum 1 rok stażu pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia w przypadku pozostawania w stosunku pracy, w przypadku pracy za granicą przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego; inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.); kwestionariusz osobowy; oświadczenia: oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych; o korzystaniu z pełni praw publicznych; o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o zapoznaniu się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych (RODO) oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji; kandydat, który zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.VI. Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie zakończyć procedurę naboru.VII. Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu w Urzędzie Miejskim w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, przesłać pocztą na adres Urzędu lub drogą elektroniczną na elektroniczną skrzynkę podawczą (ePUAP), z dopiskiem: Nabór na stanowisko: ds. organizacyjno-administracyjnych w Zespole Radców Prawnych, w terminie do dnia 8 listopada 2024 roku.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny oraz CV powinny być podpisane i opatrzone klauzulą:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »