Kto szuka:
Centralna Baza Ofert Pracy
Stanowisko:
SEKRETARKA
Lokalizacja:
Słupsk
pomorskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Numer oferty: StPr/24/2090
Obowiązki:
prowadzenie sekretariatu; obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, jej rejestracji w dzienniku; przyjmowanie pism, dokumentów, faktur i przekazywanie ich odpowiednim pracownikom; zamawianie materiałów biurowych; obsługa interesantów, przyjmowanie gości, planowanie spotkań, protokołowanie obrad walnego zgromadzenia, posiedzeń zarządu; obsługa spraw związanych z członkami Spółdzielni Pracy.
Umowa na 3 miesiące z możliwością przedłużenia. Godziny pracy: 7.00- 15.00
Wymagania:Wymagania konieczne:
Języki:
- angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Umiejętności i uprawnienia:
- Prawo jazdy kat. B
Wykształcenie:
- średnie ogólnokształcące
Pozostałe wymagania:
- Minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku; wykształcenie minimum średnie; praca w zespole, wysoka kultura osobista, znajomość pakietu MS Office, obsługa poczty mailowej, planowanie i organizacja pracy.
Miejsce pracy: Bałtycka 16, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Staż pracy: lata: 3
Wymagane dokumenty: CV
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »