eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Słupsk › referent

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

referent

Lokalizacja:

Słupsk

pomorskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Izba Administracji Skarbowej w Gdańsku

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

referent do spraw ds. wsparcia w Wieloosobowym Stanowisku Wsparcia w Pomorskim Urzędzie Celno Skarbowym w Gdyni

80-831 Gdańsk ul. Długa 75/76

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • wykonuje zadania ewidencyjno-kancelaryjne
  • współpracuje z komórkami IAS w Gdańsku, PUCS w Gdyni oraz innymi instytucjami
  • prowadzi sprawy związane ze składnikami majątkowymi oraz eksploatacyjno-zaopatrzeniowe


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:



  • praca biurowa

  • praca z wykorzystaniem komputera powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy oraz innych urządzeń biurowych

  • praca w zespole pod presją czasu

  • czas pracy zgodny z ustawą o służbie cywilnej



Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:



  • budynek dostosowany dla pracowników z niepełnosprawnościami

  • budynek posiada windę

  • budynek posiada toalety dla osób z niepełnosprawnościami

  • oznakowane miejsce parkingowe


  • więcej informacji o dostępności: raport dostępności






Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

  • Umowa o pracę na czas określony.

  • Proponowane wynagrodzenie zasadnicze 6 106,10 zł brutto oraz dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego, w zależności od udokumentowanego stażu pracy.

  • ZACHĘCAMY DO APLIKOWANIA PRZEZ FORMULARZ ELEKTRONICZNY (przycisk – APLIKUJ ELETRONICZNIE).

  • W ofercie należy podać numer ogłoszenia.

  • W przypadku składania oferty pocztą tradycyjną -  oświadczenia winne być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem kandydata. Wzór oświadczeń do pobrania na stronie internetowej Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku w zakładce Ogłoszenia: Nabór - wzory oświadczeń.

  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć kopie tłumaczenia tych dokumentów na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.

  • Postępowanie rekrutacyjne zostanie przeprowadzone w 3 etapach:


I - ocena złożonych dokumentów


II- test wiedzy (on-line)


III - rozmowa kwalifikacyjna (MS Teams)



  • Kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu, będą powiadamiani za pomocą poczty elektronicznej o kolejnych etapach rekrutacji. W tym celu prosimy o podanie w składanych ofertach adresu e-mail, ale również numeru telefonu kontaktowego. Prosimy również o sprawdzanie w skrzynkach e-mail innych folderów np. spam, w których omyłkowo może zostać umieszczona wiadomość.

  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozpatrywane z równa uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

  • Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.

  • Oferty odrzucone oraz oferty kandydatek/kandydatów niewyłonionych w naborze podlegają komisyjnemu zniszczeniu po  upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska pracy.

  • Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 58 300-97-47



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość przepisów prawa podatkowego materialnego i niematerialnego (znajomość podstawowej wiedzy z zakresu przepisów prawa pracy związanego z obsługą kancelaryjno biurową)
  • Łatwość komunikacji
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie dotyczące pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów lub współpracy z tymi organami (Dz. U. z 2024 r. poz. 273 z późn. zm.) - obowiązek złożenia oświadczenia dotyczy osób urodzonych przed dniem 1 sierpnia 1972 r.,
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Dokumenty należy złożyć do: 2024-06-28
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Izba Administracji Skarbowej w Gdańsku
ul. Długa 75/76
80-831 Gdańsk
p. 104

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2024-06-18

do końca oferty: 52 dni

pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

branże: Administracja publiczna

aplikuj

Praca - wiadomości i porady

  • CRM manager: jakie powinien mieć umiejętności i kompetencje?

    CRM manager: jakie powinien mieć umiejętności i kompetencje?

    CRM manager czy też bardziej swojsko brzmiący menedżer zarządzający relacjami z klientem to stanowisko, którego znaczenie znacznie wzrosło w ostatnich latach i nic nie wskazuje na to, aby najbliższa przyszłość miała to zmienić. Jakie ...

  • ZUS wygenerował ponad 23,6 mln IOSKU za 2022 r.

    ZUS wygenerował ponad 23,6 mln IOSKU za 2022 r.

    ZUS udostępnił już klientom na PUE informacje o stanie konta ubezpieczonego (IOSKU) za rok 2022. Zakład wygenerował ponad 23,6 mln IOSKU. Jak można je pobrać?

  • Emerytury pomostowe. Co się zmieniło od 1 stycznia 2024?

    Emerytury pomostowe. Co się zmieniło od 1 stycznia 2024?

    Od 1 stycznia 2024 roku obowiązują zmiany w ustawie o emeryturach pomostowych. Ze świadczenia będą mogły skorzystać osoby, które po raz pierwszy podjęły pracę w szczególnych warunkach lub o szczególnym charakterze po 1 stycznia 1999 r.

  • Makiawelizm może pomóc w skutecznej komunikacji

    Makiawelizm może pomóc w skutecznej komunikacji

    Makiawelizm to wykazywanie braku uczuć w kontaktach interpersonalnych, umożliwiające traktowanie partnerów w sposób instrumentalny. Łamanie norm moralnych i wyznawanie zasady "cel uświęca środki". Głównym zadaniem wszelkich podejmowanych ...

  • Jakie wynagrodzenia w sektorze HR & legal w 2024 roku?

    Jakie wynagrodzenia w sektorze HR & legal w 2024 roku?

    Na jakie wynagrodzenia mogą liczyć w 2024 roku specjaliści z branży HR & legal? Jak wynika z "Raportu Trendów & Wynagrodzeń 2024", przygotowanego przez ManpowerGroup we współpracy z portalem pracy rocketjobs.pl, na największe podwyżki w ...