Kto szuka:
MUZEUM WARSZAWY
Stanowisko:
Specjalista / Specjalistka ds. komunikacji i projektów merytorycznych
Numer referencyjny:
SKPM_1.MW/2024
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Oddział Muzeum Woli
Wymagania stawiane pracownikowi:
Jeśli jesteś osobą komunikatywną, chcesz realizować ciekawe projekty kulturalne, lubisz pracować z ludźmi i nie boisz się wyzwań, to nasza oferta jest właśnie dla Ciebie!
- współtworzenie i wdrażanie strategii komunikacyjnej Muzeum Woli oraz Korczakianum w Internecie ze szczególnym uwzględnieniem treści zamieszczanych w mediach społecznościowych
- prowadzenie harmonogramu budżetowego na działania promocyjne w mediach społecznościowych i Internecie
- monitorowanie rynku i trendów komunikacyjnych, analiza skuteczności prowadzonych działań, opracowywanie raportów oraz proponowanie rozwiązań usprawniających procesy komunikacyjne
- śledzenie i linkowanie blogów i stron poświęconych dzielnicy Wola zgodnie z linią programową Muzeum Woli oraz odpowiadających profilowi Korczakianum
- planowanie, organizacja i realizacja kampanii promocyjnych w mediach społecznościowych przy użyciu Meta Business Manager
- czynny udział w spotkaniach oraz kreatywny wkład do współpracy z działem komunikacji, grafikiem Muzeum Warszawy oraz innymi działami
- wsparcie zespołu Muzeum Woli oraz Korczakianum w przygotowaniu programów towarzyszących do wystaw, działań edukacyjnych i warsztatowych pod kątem ich obecności w Internecie i mediach społecznościowych
- tworzenie harmonogramu postów, współpraca z pracownikami i pracowniczkami Muzeum Warszawy w celu pozyskania materiałów do publikacji, zlecanie materiałów graficznych, tworzenie treści tekstowych do publikacji postów na profilu Muzeum Woli i Korczakianum na Facebooku oraz Instagramie, tworzenie płatnych kampanii sponsorowanych
- dbałość o spójność przekazu we wszystkich materiałach i kanałach komunikacji oraz o pozytywny wizerunek Muzeum wśród odbiorców, odbiorczyń i partnerów
Firma oferuje:
- min. 2 lata stażu pracy lub doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku
- wykształcenie wyższe (mile widziane na kierunku Marketing, Komunikacja, PR)
- obsługa komputera: MS Office - Word, Excel, Internet, Google Analytics, Press CMS, Meta Business Suite, Meta Business Manager, znajomość narzędzi do analizy danych np. Sotrender
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
- znajomość innych języków obcych
- doświadczenie w zakresie planowania działań promocyjnych, kampanii online
- umiejętności copywriterskie
- doświadczenie w pracy w instytucjach kultury
- znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych
- rzetelność i odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole, elastyczność, komunikatywność, wysoka kultura osobista, zdolności organizacyjne, samodzielność, zorientowanie na rezultat
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy
- wynagrodzenie całkowite w miesięcznej kwocie brutto 5 500 - 6 600 zł w zależności od posiadanych kwalifikacji i stażu pracy
- możliwość awansu
- podnoszenie kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia, kursy
- świadczenia pozapłacowe np. karta multisport na preferencyjnych warunkach, dofinansowanie do różnych form wypoczynku, dofinansowanie do działalności kulturalno-oświatowej i imprez sportowo-rekreacyjnych
- darmowe bilety wstępu do państwowych muzeów w Polsce
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »