eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy WarszawaSpecjalista / Specjalistka ds. komunikacji i projektów merytorycznych

Kto szuka:

MUZEUM WARSZAWY

Stanowisko:

Specjalista / Specjalistka ds. komunikacji i projektów merytorycznych

Numer referencyjny:

SKPM_1.MW/2024

Lokalizacja:

Warszawa

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Oddział Muzeum Woli

Wymagania stawiane pracownikowi:

Jeśli jesteś osobą komunikatywną, chcesz realizować ciekawe projekty kulturalne, lubisz pracować z ludźmi i nie boisz się wyzwań, to nasza oferta jest właśnie dla Ciebie!

 

Zakres obowiązków:
  • współtworzenie i wdrażanie strategii komunikacyjnej Muzeum Woli oraz Korczakianum w Internecie ze szczególnym uwzględnieniem treści zamieszczanych w mediach społecznościowych
  • prowadzenie harmonogramu budżetowego na działania promocyjne w mediach społecznościowych i Internecie
  • monitorowanie rynku i trendów komunikacyjnych, analiza skuteczności prowadzonych działań, opracowywanie raportów oraz proponowanie rozwiązań usprawniających procesy komunikacyjne
  • śledzenie i linkowanie blogów i stron poświęconych dzielnicy Wola zgodnie z linią programową Muzeum Woli oraz odpowiadających profilowi Korczakianum
  • planowanie, organizacja i realizacja kampanii promocyjnych w mediach społecznościowych przy użyciu Meta Business Manager
  • czynny udział w spotkaniach oraz kreatywny wkład do współpracy z działem komunikacji, grafikiem Muzeum Warszawy oraz innymi działami
  • wsparcie zespołu Muzeum Woli oraz Korczakianum w przygotowaniu programów towarzyszących do wystaw, działań edukacyjnych i warsztatowych pod kątem ich obecności w Internecie i mediach społecznościowych
  • tworzenie harmonogramu postów, współpraca z pracownikami i pracowniczkami Muzeum Warszawy w celu pozyskania materiałów do publikacji, zlecanie materiałów graficznych, tworzenie treści tekstowych do publikacji postów na profilu Muzeum Woli i Korczakianum na Facebooku oraz Instagramie, tworzenie płatnych kampanii sponsorowanych
  • dbałość o spójność przekazu we wszystkich materiałach i kanałach komunikacji oraz o pozytywny wizerunek Muzeum wśród odbiorców, odbiorczyń i partnerów

Firma oferuje:

Nasze wymagania niezbędne:
  • min. 2 lata stażu pracy lub doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku
  • wykształcenie wyższe (mile widziane na kierunku Marketing, Komunikacja, PR)
  • obsługa komputera: MS Office - Word, Excel, Internet, Google Analytics, Press CMS, Meta Business Suite, Meta Business Manager, znajomość narzędzi do analizy danych np. Sotrender
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
Mile widziane:
  • znajomość innych języków obcych
  • doświadczenie w zakresie planowania działań promocyjnych, kampanii online
  • umiejętności copywriterskie
  • doświadczenie w pracy w instytucjach kultury
  • znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych
  • rzetelność i odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole, elastyczność, komunikatywność, wysoka kultura osobista, zdolności organizacyjne, samodzielność, zorientowanie na rezultat
Co oferujemy:
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy
  • wynagrodzenie całkowite w miesięcznej kwocie brutto 5 500 - 6 600 zł w zależności od posiadanych kwalifikacji i stażu pracy
  • możliwość awansu
  • podnoszenie kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia, kursy
  • świadczenia pozapłacowe np. karta multisport na preferencyjnych warunkach, dofinansowanie do różnych form wypoczynku, dofinansowanie do działalności kulturalno-oświatowej i imprez sportowo-rekreacyjnych
  • darmowe bilety wstępu do państwowych muzeów w Polsce

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2024-11-28

do końca oferty: 1 dni

pracodawca: MUZEUM WARSZAWY

branże: Marketing / Reklama / PR

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

Ile można było zarobić w branży IT w I kwartale 2024 roku? Oto dane theprotocol.it, portalu z ofertami pracy branży IT.

Branża IT to rynek, który zgłasza nieustające zapotrzebowanie na specjalistów. Podobnie jednak jak dzieje się w innych sektorach i w IT mamy do czynienia z zatrudnieniowymi trendami. Jakie tendencje widoczne są obecnie? Odpowiedzi na to ...

Od 1 stycznia 2025 r. pracownicy wykonujący swoje obowiązki w godzinach nocnych mogą spodziewać się wyższego dodatku za pracę. Zmiana ta jest związana z podniesieniem w Polsce poziomu minimalnego wynagrodzenia, które od stycznia 2025 roku ...

Dokładne określenie wynagrodzenia na danym stanowisku jest bardzo istotne dla organizacji, a w szczególności dla osób zajmujących się rekrutacją nowych pracowników. Dynamiczny rynek pracy oraz pojawianie się na nim przedstawicieli nowego ...

Z rozwiązań chmurowych korzysta coraz więcej firm, a co za tym idzie poszukiwani są wykwalifikowani w tej dziedzinie eksperci. Jakich kompetencji poszukują u nich pracodawcy? Sprawdziła to firma Capgemini Polska.