Kto szuka:
ARTERIA CUSTOMER SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko:
Pracownik ds. telefonicznego wsparcia Klienta - bez sprzedaży
Lokalizacja:
Ruda Śląska, Nowy Bytom
śląskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Zakres obowiązków:
- telefoniczna obsługa połączeń w ruchu przychodzącym (infolinia ogólnoinformacyjna),
- obsługa infolinii odczytowej, windykacyjnej oraz rozliczeniowej,
- diagnoza i pomoc w zakresie rozwiązywania problemów Klienta,
- telefoniczna obsługa Klienta zgodnie z najwyższymi standardami.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Od kandydatów oczekujemy:
- umiejętności swobodnego prowadzenia rozmów telefonicznych w języku polskim,
- motywacji do pracy oraz umiejętności pracy z Klientem,
- dobrej znajomości obsługi komputera,
- pełnej dyspozycyjności od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 –20:00 (praca zmianowa)
Firma oferuje:
W zamian oferujemy:
- stałą podstawę wynagrodzenia + system motywacyjny,
- wsparcie potrzebne do osiągnięcia sukcesu - profesjonalny cykl szkoleń wspomagających rozwój zawodowy i osobisty,
- możliwość pracy zdalnej (po stacjonarnym szkoleniu oraz okresie wdrożenia),
- pracę w zgranym i przyjaznym zespole,
- realne możliwości rozwoju w strukturach firmy.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »