Kto szuka:
Larix Sp. S.K.A.
Stanowisko:
Pracownik Biurowy Dział Reklamacji
Lokalizacja:
Buczkowice, koło Bielska-Białej
śląskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- Rejestrowanie oraz rozpatrywanie reklamacji od klientów.
- Realizowanie procedur działu reklamacji.
- Prowadzenie dokumentacji reklamacyjnej.
- Ścisła współpraca z innymi działami firmy.
- Umiejętność redagowania pism.
- Kontakt telefoniczny oraz mailowy z klientami firmy.
- Rozliczanie reklamacji z dostawcami.
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Rzetelność i odpowiedzialność.
- Chęć do nauki i podejmowania wyzwań.
- Umiejętności interpersonalne oraz zdolności negocjacyjne.
- Znajomość środowiska Office 365.
- Wykształcenie min. Średnie.
- Doświadczenie w dziale reklamacji.
- Znajomość aktualnych przepisów prawa w zakresie gwarancji, reklamacji oraz zwrotów towarów.
- Znajomość języka angielskiego.
Firma oferuje:
- umowę o pracę w firmie o stabilnej pozycji na rynku,
- niezbędne narzędzia pracy,
- swobodę w osiąganiu rezultatów pracy,
- możliwość rozwoju zawodowego.
- CV (zgodnie z art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz.U. z 2018 r., poz. 917 ze zm.)
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w CV i liście motywacyjnym.
- W przypadku chęci uczestnictwa w kolejnych naborach prowadzonych przez Larix SKA prosimy o umieszczenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych naborach prowadzonych przez Larix Spółka Jawna przez okres najbliższych 12 miesięcy.
Oświadczenia, o których mowa w punkcie „Wymagane dokumenty” w pozycjach 2. i 3. mogą być zawarte w dokumencie CV w następujący sposób:
- „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV w aktualnym procesie rekrutacji.”
- „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych naborach prowadzonych przez Larix SKA przez okres najbliższych 12 miesięcy.”
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »