Kto szuka:
Concentrix
Stanowisko:
Konsultant ds. Obsługi Klienta
Lokalizacja:
śląskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- Obsługa klientów w ramach sprzedaży i posprzedaży.
- Rozwiązywanie problemów technicznych.
- Doradztwo i prezentacja ofert specjalnych oraz porównywanie produktów.
- Zarządzanie zgłoszeniami telefonicznymi oraz dokumentacją klienta.
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Płynna znajomość języka polskiego (min. C1) oraz dobra znajomość angielskiego (B2).
- Biegła obsługa komputera i pakietu MS Office.
- Wysokie umiejętności komunikacyjne i organizacyjne.
- Proklienckie podejście.
- Doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem.
Firma oferuje:
- Pracę w nowoczesnym biurze w centrum Katowic (Global Office Park).
- System bonusowy za polecenie pracowników.
- Pracę w międzynarodowym środowisku.
- Stabilne zatrudnienie (umowa o pracę, pełen etat, dodatkowe soboty).
- Możliwości rozwoju zawodowego.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »