Kto szuka:
Trenkwalder
Stanowisko:
Asystent/ka ds. wsparcia klienta – praca sezonowa
Lokalizacja:
Wieprz
śląskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Co oferujemy
- pracę w godzinach 8-16 lub 7-15,
- pracę hybrydową po pełnym wdrożeniu (po ok. 6 tygodniach),
- pracę w terminie 01.04.2025-31.08.2025 z opcją przedłużenia na wrzesień 2025,
- możliwość nauki i zdobycia cennego doświadczenia zawodowego.
Twoje zadania
- odpowiedzialność za proces od przyjęcia zamówienia po realizację dostawy do klienta przy wykorzystaniu odpowiednich narzędzi i systemów,
- wprowadzanie zamówień do systemu,
- tworzenie dokumentów transportowych,
- weryfikacja poprawności danych, dbałość o poprawność procesu pod kątem optymalizacji kosztowych,
- wyjaśnianie reklamacji klienckich i zwrotów dostaw,
- komunikacja oraz budowanie relacji z klientami i działami współpracującymi (telefon, mail).
Twoje kwalifikacje
- systematyczność i samodzielność w wykonywaniu działań,
- łatwość komunikacji i umiejętność nawiązywania kontaktów,
- umiejętność pracy w zmiennych i dynamicznych warunkach,
- umiejętność pracy w zespole,
- obsługa komputera,
- znajomość podstaw Excel,
- mile widziane doświadczenie w pracy z klientami,
- wykształcenie średnie.
Miejsce pracy: Wieprz k. Żywca.
Agencja zatrudnienia Trenkwalder & Partner Sp. z o.o., nr cert. 388.
Numer referencyjny
a0tbI00000FSW9BQAX
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »