eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Sieradzstarszy inspektor

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

starszy inspektor

Lokalizacja:

Sieradz

łódzkie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Komenda Powiatowa Policji w Sieradzu

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy inspektor do spraw kadr i szkolenia w Zespole do spraw Kadr i Szkolenia

98-200 Sieradz ul. Sikorskiego 2

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzi obsługę kadrową funkcjonariuszy i pracowników jednostek i komórek organizacyjnych KPP w Sieradzu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, polegającą na opracowywaniu i kompletowaniu dokumentacji,
  • przygotowuje dokumentację dotyczącą przyjęcia, przebiegu i zakończenia służby/pracy,
  • przygotowuje i opracowuje dokumentacje w sprawach emerytalno – rentowych w celu przekazania jej do ZUS oraz Zakładu Emerytalno – Rentowego MSWiA,
  • współpracuje z podmiotami zewnętrznymi ZUS/ZER MSWiA w zakresie ubezpieczeń oraz świadczeń rentowych i emerytalnych,
  • ustala uprawnienia pracowników do nagród jubileuszowych i innych świadczeń dot. stosunku pracy/służby,
  • obsługuje podsystem Kadra SWOP w zakresie funkcjonalności kartoteki osobowej, kartoteki absencyjnej, rejestracji czasu pracy, szkoleń i doskonalenia zawodowego policjantom i pracownikom Policji KPP w Sieradzu i podległych komisariatów Policji,
  • prowadzi program „Płatnik” w zakresie zgłaszania i wyrejestrowania z ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych,
  • prowadzenie rejestru zwolnień lekarskich pracowników i funkcjonariuszy z KPP w Sieradzu i podległych komisariatów Policji oraz sporządza miesięczne wykazy do Wydziału Finansów KWP w Łodzi celem prawidłowego naliczenia wynagrodzenia za okres przebywania na zwolnieniu lekarskim,
  • opracowuje analizy i zestawienia zbiorcze, wnioski i propozycje kadrowe oraz prowadzi książkę etatową KPP w Sieradzu,
  • współpracuje z Wydziałem Finansów KWP w Łodzi w zakresie planowania i realizacji przyjętej polityki finansowej i kadrowej,
  • sporządza analizy etatowo - osobowe komórek organizacyjnych dotyczące kwestii stosunku służbowego/pracy,
  • sporządza spisy przydzielonych i zakończonych spraw w danym roku kalendarzowym, archiwizuje akta osobowe funkcjonariuszy i pracowników celem przekazania do archiwum KWP w Łodzi.
  • prowadzi rejestr zwolnień lekarskich policjantów i pracowników Policji,
  • prowadzi akta osobowe pracowników i funkcjonariuszy Komendy Powiatowej Policji w Sieradzu,
  • prowadzi postępowania administracyjne I instancji, przygotowuje projekty decyzji ze stosunku służbowego/pracy (m. in. mianowania, delegowania, powołania i podwyższenia uposażenia, umowy o pracę, aneksy do umów),
  • na bieżąco zapoznaje się z przepisami resortowymi oraz decyzjami i zarządzeniami KGP, KWP i KPP dotyczącymi obsługi kadrowej oraz z przepisami kodeksu postępowania administracyjnego i kodeksu pracy,
  • wystawia zaświadczeń o zatrudnieniu,
  • prowadzi karty urlopowe kierownictwa i samodzielnych stanowisk KPP,
  • archiwizuje wytworzoną korespondencje oraz dokumenty i przekazuje do składnicy akt,


Warunki pracy


  • praca o charakterze administracyjno – biurowym z przewagą wysiłku umysłowego, przeważnie w pozycji siedzącej, wymuszonej, obciążającej układ mięśniowo – szkieletowy.

  • Praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy.

  • Obciążenie wzroku związane z pracą przy monitorze ekranowym.

  • Praca w systemie podstawowym 8 godzinnym jednozmianowym.

  • Realizacja zadań z wykorzystaniem sprzętu komputerowego i monitora ekranowego, drukarki.

  • Samodzielne stanowisko pracy.

  • Stanowisko pracy oświetlone światłem naturalnym i sztucznym.

  • Stanowisko pracy jest usytuowane na I piętrze budynku administracyjnego, bez windy i bez podjazdu dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.

  • W budynku występują progi i schody ograniczające możliwość swobodnego przemieszczania się przez osoby z dysfunkcjami narządu ruchu.

  • Budynek administracyjny nie jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa

Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść Procedury KPP w Sieradzu w sprawie zgłoszeń wew. od sygnalistów.


https://sieradz.bip.policja.gov.pl/276/sygnalisci/41505,Procedura-KPP-w-Sieradzu-w-sprawie-zgloszen-wewnetrznych-i-zewnetrznych-od-sygna.html



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość przepisów: ustawy o Policji, Kodeks Postępowania Administracyjnego, prawa pracy, ustawy o służbie cywilnej, ustaw o zaopatrzeniu emerytalnym wraz z przepisami wykonawczymi,
  • poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne wydane przez ABW, SKW, Policję lub złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego,
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • umiejętność stosowania przepisów w praktyce,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • analityczne myślenie,
  • umiejętność organizowania pracy,


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne wydane przez ABW, SKW, Policję lub złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego,
  • oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później,
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2025-04-30
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Sieradzu
    ul. Sikorskiego 2
    98 - 200 Sieradz

    Kontakt do pracodawcy:

    Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




    Oferta pochodzi z serwisu
    oferty pracy infopraca

    Szukasz pracownika?
    Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

    sprawdź szczegóły

    data publikacji: 2025-04-19

    do końca oferty: 55 dni

    pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

    branże: Administracja publiczna

    aplikuj

    Sprawdź oferty na podobne stanowiska

    Praca - wiadomości i porady

    Już po raz dwudziesty firma Sedlak & Sedlak opublikowała raporty o wynagrodzeniach menedżerów spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.

    O tym, że dyskryminowanie płacowe mężczyzn jest spoko i innych problemach z definicją i liczeniem luki płacowej w Dyrektywie Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2023/970.

    Makiawelizm to wykazywanie braku uczuć w kontaktach interpersonalnych, umożliwiające traktowanie partnerów w sposób instrumentalny. Łamanie norm moralnych i wyznawanie zasady "cel uświęca środki". Głównym zadaniem wszelkich podejmowanych ...

    Grafton Recruitment zaprezentował wyniki "Raportu wynagrodzeń w sektorze przemysłowym 2024". Opracowanie rzuca światło na zgłaszane przez pracodawców zapotrzebowanie na pracowników, przeciętne wynagrodzenie oferowane w sektorze ...

    Zostać czy zmienić? To pytanie zadaje sobie wielu pracowników. W 2017 roku, na podstawie dane z Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń przeanalizowaliśmy progresję wynagrodzeń osób często zmieniających pracę oraz tych, którzy byli lojalni ...