Kto szuka:
Komenda Miejska Policji w Siemianowicach Śląskich
Stanowisko:
Starszy referent
Numer referencyjny:
149869
Lokalizacja:
Siemianowice Śląskie
śląskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Warunki pracy
- Praca administracyjno-biurowa związana z prowadzeniem ewidencji i obiegu dokumentów jawnych.
- Praca w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym.
- Praca głównie siedząca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.
- Stanowisko pracy wyposażone w telefon, skaner, drukarkę, komputer oraz monitor ekranowy - czas pracy przy monitorze powyżej połowy dobowego czasu pracy.
- Stanowisko pracy w Wydziale Kryminalnym usytuowane jest na I piętrze w budynku Komendy Miejskiej Policji w Siemianowicach Śląskich.
- Budynek nie jest dostosowany dla osób niepełnosprawnych, winda tylko do parteru.
Zakres zadań
- Przyjmowanie, rozdzielanie przesyłek i korespondencji wpływającej do Wydziału oraz wydawanie jej w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów w Wydziale
- Komputerowa i odręczna ewidencja pism, dokumentów i przesyłek wpływających i wychodzących z Wydziału w celu udokumentowania wpływu i wypływu tych dokumentów
- Archiwizacja dokumentów wytworzonych przez pracowników Wydziału i przekazywanie ich do archiwum w celu zapewnienia ich przechowywania
- Obsługa komputera, poczty elektronicznej i systemu faksowo mailowego w celu uzyskania i przekazywania informacji
- Kompletowanie i przedkładanie dokumentów i korespondencji do podpisu naczelnikowi i jego zastępcy oraz rozdzieleniu jej po dokonaniu dekretacji
- Telefoniczna obsługa interesantów
- Tworzenie pism i udzielanie odpowiedzi
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie- Umiejętność właściwej organizacji pracy
- Umiejętność pracy w zespole
- Poświadczenie bezpieczeństwa z klauzulą dopuszczalności "poufne" albo oświadczenie o poddaniu się procedurze sprawdzającej i uzyskanie poświadczenia do wymaganej klauzuli
- odporność na stres
- umiejętność rozwiązywania problemów
- W słuzbie cywilniej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22.07.1944r. do dnia 31.07.1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18.10.2006r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. NIE DOTYCZY TO KANDYDATEK/KANDYDATÓW URODZONYCH 01.08.1972 R. LUB PÓŹNIEJ. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 01.08.1972r.
- zgoda na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »