eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Sandomierzinspektor ochrony zabytków

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

inspektor ochrony zabytków

Lokalizacja:

Sandomierz

świętokrzyskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Kielcach

Wojewódzki Konserwator Zabytków poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor ochrony zabytków do spraw inspekcji zabytkowych założeń rezydencjonalnych i zieleni, zabytkowych cmentarzy i miejsc pamięci narodowej oraz zabytków przemysłu i techniki Delegatura w Sandomierzu

25-502 Kielce Ul. Ignacego Paderewskiego 34A

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Przygotowywanie opinii, wytycznych, postanowień oraz decyzji konserwatorskich w zakresie projektowania i realizacji inwestycji, sposobu użytkowania terenów na których znajdują się zabytkowe zespoły dworsko i pałacowo-parkowe, cmentarze i miejsca pamięci narodowej oraz zabytki przemysłu i techniki
  • Weryfikowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji prowadzonych w strefach ochrony konserwatorskiej
  • Nadzorowanie prac konserwatorskich i robót budowlanych przy zabytkowych zespołach dworsko i pałacowo-parkowych, cmentarzach i miejscach pamięci narodowej oraz zabytkach przemysłu i techniki
  • Udział w komisjach odbioru prac konserwatorskich i robót budowlanych przy zabytkowych zespołach dworsko i pałacowo-parkowych, cmentarzach i miejscach pamięci narodowej oraz zabytkach przemysłu i techniki
  • Prowadzenie inspekcji przestrzegania i stosowania przepisów dotyczących ochrony zabytków i opieki nad zabytkami w celu określenia stanu zachowania, sposobu użytkowania, stanu prawno-własnościowego zabytkowych zespołów dworsko i pałacowo-parkowych, cmentarzy i miejsc pamięci narodowej oraz zabytków przemysłu i techniki, jak również ocena stanu zdrowotnego zabytkowej zieleni oraz rozpoznania gatunkowego drzew i krzewów w stanie bezlistnym i ulistnionym
  • Współpraca z samorządami oraz innymi stanowiskami WUOZ Kielce przy opracowywaniu miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego


Warunki pracy

Praca w siedzibie urzędu i w terenie, praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, budynek nie przystosowany dla osób niepełnosprawnych - utrudniony dostęp do pomieszczeń dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

  • W ofercie należy podać dane kontaktowe :  adres e-mail, numer telefonu. 



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe z zakresu: architektura krajobrazu, kształtowanie i ochrona krajobrazu, agroleśnictwo, leśnictwo, ochrona przyrody, ogrodnictwo

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość obowiązujących ustaw i rozporządzeń : o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, o ochronie przyrody,
  • o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym
  • prawo budowlane
  • kodeksu postępowania administracyjnego
  • w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych
  • o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych
  • w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich i badań konserwatorskich przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków albo na Listę Skarbów Dziedzictwa oraz robót budowlanych, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków, a także badań archeologicznych i poszukiwań zabytków
  • umiejętność interpretacji przepisów prawa
  • obsługi komputera
  • samodzielność i umiejętność organizacji pracy
  • prawo jazdy kat. B
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-10-11
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Wojewódki Urząd Ochrony Zabytków w Kielcach
    25-502 Kielce ul. Ignacego Paderewskiego 34A
    tel. 41 330 18 02

    Kontakt do pracodawcy:

    Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




    Oferta pochodzi z serwisu
    oferty pracy infopraca

    Szukasz pracownika?
    Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

    sprawdź szczegóły

    data publikacji: 2024-09-25

    do końca oferty: 56 dni

    pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

    branże: Administracja publiczna

    aplikuj

    Sprawdź oferty na podobne stanowiska

    Praca - wiadomości i porady

    Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w październiku 2023 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 12,8% wyższe r/r i wyniosło 7544,98 zł brutto. Względem września 2023 r. przeciętne miesięczne wynagrodzenie brutto było ...

    Od wielu lat słyszymy o work-life balance, widzimy olbrzymie zmiany w podejściu do życia i wykonywanego zawodu. Nie chcemy już tylko pracować bez celu, dbamy o nasz organizm bardziej niż kiedykolwiek. Chcemy też dbać o naszą psychikę. 8 ...

    Pojawił się pomysł, aby umowa o pracę stanowiła jedyną z dopuszczalnych form zatrudniania cudzoziemców. Jak nietrudno się domyślić, budzi on ożywioną dyskusję i spore kontrowersje. Konfederacja Lewiatan jest jego przeciwniczką ...

    Jak zatrudnić osobę niepełnosprawną? Jakie są wymogi zatrudniania niepełnosprawnych? Jak uzyskać status zakładu pracy chronionej? Z takimi pytaniami zwracają się do nas przedsiębiorcy, pracodawcy, którzy chcą skorzystać z oferowanych ...

    Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w kwietniu 2024 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 11,3% wyższe r/r i wyniosło 8271,99 zł brutto.