Kto szuka:
Unique People Sp. z o.o.
Stanowisko:
Team Manager zespołu Call Center - Orange
Lokalizacja:
Rzeszów
podkarpackie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Twoje zadania to...
- Zarządzanie zespołem infolinii Obsługowej Klientów indywidualnych firmy Orange,
- Monitorowanie i kontrola wskaźników obowiązujących na projekcie,
- Analizowanie i tworzenie raportów, zestawień, prezentacji,
- Współpraca z innymi zespołami w celu zapewnienia realizacji celów biznesowych,
- Raportowanie wyników pracy swojej i zespołu,
- Prowadzenie coachingów indywidualnych, spotkań feedbackowych.
Nasze oczekiwania:
- Doświadczenie w roli Team Managera/Lidera lub Trenera w Call Center, (doświadczenie w prowadzeniu zespołu w branży telekomunikacyjnej będzie dodatkowym atutem),
- Znajomość pakietu MS Office na poziomie średniozaawansowanym,
- Znajomość systemów i aplikacji Call Center,
- Umiejętności motywowania pracowników oraz przekazywania informacji zwrotnych,
- Umiejętności analityczne,
- Znajomości procesów oraz kluczowych wskaźników Call Center.
Od nas otrzymujesz…
- Duże możliwości rozwoju w największym Call Center w Polsce - firmie, która ma ugruntowaną pozycję na rynku od ponad 22 lat,
- Profesjonalny Onboarding,
- Wynagrodzenie wzbogacone atrakcyjnym systemem premiowym,
- Bieżące wsparcie przełożonego,
- Dodatkowe benefity, takie jak karta Multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie.
Aplikuj i dołącz do nas prowadząc zespół dla operatora największej firmy telekomunikacyjnej w Polsce!
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »