eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Rzeszówstarszy specjalista

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

starszy specjalista

Lokalizacja:

Rzeszów

podkarpackie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy specjalista do spraw opracowywania i analizowania budżetu Wojewody w Oddziale Planowania i Analiz w Wydziale Finansów i Budżetu (F/I/5)

35-959 Rzeszów ul. Grunwaldzka 15

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • opracowywuje, weryfikuje i przekazuje do Ministerstwa Finansów plany dochodów i wydatków, w tym wydatków finansowanych z budżetu UE, budżetu zadaniowego do ustawy budżetowej w zakresie zadań realizowanych przez Wojewodę,
  • opracowywuje materiały do projektu budżetu dochodów, wydatków bieżących, w tym planu rzeczowych zadań, wydatków finansowanych z budżetu UE oraz budżetu zadaniowego, przygotowywuje propozycję podziału przyznanego na dany rok budżetowy limitu wydatków w rozbiciu na Wydziały PUW, służby, inspekcje i straże wojewódzkie oraz jednostki organizacyjne podporządkowane lub nadzorowane przez Wojewodę oraz przekazuje tym jednostkom oraz jednostkom samorządu terytorialnego informacje w zakresie kwot dochodów i wydatków (dotacji) przyjętych przez Radę Ministrów w projekcie budżetu państwa,
  • sporządza okresowe analizy z przebiegu wykonania dochodów i wydatków, realizowanych w ramach budżetu Wojewody,
  • analizuje i opiniuje wnioski w sprawie zmian w planie wydatków bieżących, pod kątem ich zgodności z obowiązującą klasyfikacją budżetową i ustawą o finansach publicznych,
  • przygotowywuje Wojewodzie propozycje podziału rezerwy na nieprzewidziane wydatki bieżące oraz sporządza opinie finansowe do wniosków złożonych w tym zakresie przez jednostki realizujące budżet Wojewody,
  • przygotowywuje i koordynuje wystąpienia do Ministra Finansów o zwiększenie planu wydatków bieżących ze środków ujętych w rezerwach celowych oraz rezerwie ogólnej budżetu państwa.


Warunki pracy


  • praca administracyjno-biurowa,

  • praca przy monitorze ekranowym, co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy oraz obsługa urządzeń biurowych,

  • praca w pozycji siedzącej,

  • kontakt z klientem wewnętrznym oraz zewnętrznym.


Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym na V piętrze Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkie w Rzeszowie, przy ul. Grunwaldzkiej 15. Wejście główne posiada podjazdy dla osób niepełnosprawnych. Szerokość głównych drzwi wejściowych do budynku i drzwi wewnętrznych oraz ciągów komunikacyjnych jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Budynek wyposażony jest w windy do VI piętra. Windy posiadają sygnalizację dźwiękową informującą o pozycji windy. Osoby niepełnosprawne mogą korzystać z przestrzennych toalet, zlokalizowanych na każdej kondygnacji, od parteru do VI piętra. W przypadku delegacji służbowych, nie jest możliwe określenie otoczenia organizacyjno-technicznego.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Oświadczenia powinny być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie (wzór oświadczeń dostępny jest na stronie
Biuletynu Informacji Publicznej Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie w zakładce: Praca w Urzędzie –
Wzory oświadczeń).
Oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane.
Tylko osoby, których oferty spełniły wymagania formalne, zostaną poinformowane telefonicznie lub drogą elektroniczną o terminie dalszego postępowania rekrutacyjnego.
Metody i techniki naboru zastosowane w naborze: rozmowa kwalifikacyjna, test wiedzy, jeżeli do II etapu zostanie
zakwalifikowanych co najmniej 10 osób. Próbki pracy wynikające z wymagań dodatkowych.
Oferty kandydatek/kandydatów niewyłonionych w trakcie naboru możliwe będą do odebrania w ciągu 3 miesięcy od
dnia opublikowania wyniku naboru.
Po tym terminie dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne.


Kandydat, który zostanie wskazany do zatrudnienia, a który urodził się przed 1 sierpnia 1972 r. przed zatrudnieniem
zostanie poproszony o złożenie oświadczenia lustracyjnego lub informacji o złożeniu oświadczenia lustracyjnego
(według wzoru określonego w nw. ustawie), zgodnie z art. 7 ustawy z dnia 18 października 2006 roku o ujawnieniu
informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944 – 1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z
2023 r. poz. 342, 497).


W Podkarpackim Urzędzie Wojewódzkim w Rzeszowie ustalono Wewnętrzną procedurę dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych, o której mowa w art. 24 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz. U. z 2024 r. poz. 928). Procedura jest dostępna na stronie Biuletynu Informacji Publicznej PUW w Rzeszowie, w zakładce „Sygnaliści” (w części „Załatw sprawę”), pod adresem: https://www.gov.pl/web/uw-podkarpacki/sygnalisci.


Dodatkowe informacje można uzyskać pod 178******



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe na kierunku ekonomia lub finanse i rachunkowość lub inne wyższe uzupełnione studiami podyplomowymi z zakresu ekonomii lub finansów publicznych lub finansów i rachunkowości,

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Doświadczenie zawodowe w jednostkach sektora finansów publicznych w obszarze finansów publicznych - powyżej 3 lat.
  • Znajomość przepisów ustaw: o finansach publicznych, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, o służbie cywilnej, kodeksu postępowania administracyjnego, rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie szczegółowego sposobu, trybu i terminów opracowania materiałów do projektu ustawy budżetowej.
  • Znajomość ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO).
  • Niepełnienie służby zawodowej ani niepracowanie w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (D. U. z 2023 r. poz. 342, 497), ani niebycie ich współpracownikiem (dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.).
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Umiejętność obsługi elektronicznego systemu obsługi budżetu państwa TREZOR.
  • Umiejętność obsługi programów Microsoft Office: Word, Excel.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie świadectw pracy lub zaświadczeń lub innych dokumentów jednoznacznie potwierdzających powyżej 3-letnie doświadczenie zawodowe w jednostkach sektora finansów publicznych w obszarze finansów publicznych.
  • Oświadczenie o niepełnieniu służby zawodowej ani niepracowaniu w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 342, 497), ani niebycie ich współpracownikiem (dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.).
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe.

  • Dokumenty należy złożyć do: 2025-04-01
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie
    Kancelaria Urzędu, pok. 27
    ul. Grunwaldzka 15, 35-959 Rzeszów
    lub przez ePUAP na adres skrytki
    /PUWRzeszów/Skrytka ESP

    Kontakt do pracodawcy:

    Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




    Oferta pochodzi z serwisu
    oferty pracy infopraca

    Szukasz pracownika?
    Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

    sprawdź szczegóły

    data publikacji: 2025-03-23

    do końca oferty: 52 dni

    pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

    branże: Administracja publiczna

    aplikuj

    Sprawdź oferty na podobne stanowiska

    Praca - wiadomości i porady

    Pozornie wakacje to najwspanialszy czas w roku, który kojarzy się wyłącznie z cudownym odpoczynkiem, doświadczaniem nowych rzeczy i wstawaniem każdego dnia z energią. Oczywiście w dużym stopniu tak jest - warto jednak przygotować się na ...

    Najpierw program dobrowolnych odejść, a potem zwolnienia grupowe. Rok 2025 zaczyna się przykrymi doniesieniami o kondycji Poczty Polskiej, która planuje restrukturyzację. Sytuacja spółki jest poważna, a pracownicy zastanawiają się czy ...

    Równowaga między życiem zawodowym a prywatnym (z ang. work-life balance) w pracy prawnika jest szczególnie istotna ze względu na specyfikę tego zawodu, który często wiąże się z dużym obciążeniem fizycznym i umysłowym. W tym artykule ...

    Łączenie etatu z freelancingiem to dla wielu osób sposób na zwiększenie dochodów i rozwój zawodowy. Dodatkowa praca wymaga jednak dobrej organizacji i świadomego podejścia do zarządzania czasem. Jakie branże najlepiej sprawdzają się we ...

    Przed nami kolejna porcja informacji o zarobkach, które źródłem jest opracowany przez Grafton Recruitment „Raport wynagrodzeń i trendów w przedsiębiorstwach”. Tym razem dowiadujemy się na jakie wynagrodzenia mogą liczyć specjaliści w ...