eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Rzeszówstarszy referent

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

starszy referent

Lokalizacja:

Rzeszów

podkarpackie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Komenda Miejska Policji w Rzeszowie

Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy referent do spraw obsługi III Oddziału Kancelarii Tajnej oraz sekretariatu jawnego w Wydziale Bezpieczeństwa Informacji

35-025 Rzeszów ul. Jagiellońska 13

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzi dokumentację niejawną i wykonuje wszystkie czynności związane z odbiorem, wysyłaniem, rejestracją i rozdziałem materiałów służbowych, pism, dokumentów, korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentacji prowadzonych komórek,
  • prowadzi dokumentację jawną i wykonuje wszystkie czynności związane z odbiorem, wysyłaniem, pakowaniem, rejestracją i rozdziałem dokumentacji służbowej, pism, dokumentów, korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej celem prawidłowego funkcjonowania sekretariatu Wydziału,
  • udostępnia lub wydaje dokumenty i materiały niejawne, pracownikom i policjantom KMP posiadającym stosowne poświadczenia bezpieczeństwa w celu prowadzonych przez nich czynności,
  • kompletuje dokumenty i przygotowuje akta w celu przekazania ich do składnicy akt,
  • realizuje zadania związane z przewozem poczty niejawnej celem zabezpieczenia dokumentacji,
  • zapewnia odpowiednią do potrzeb Wydziału Bezpieczeństwa Informacji ilość materiałów biurowych w celu właściwego zabezpieczenia czynności kancelaryjnych,
  • prowadzi Dziennik Ewidencji Nośników Informacji jawnych w celu usprawnienia czynności służbowych oraz książkę kluczy wydawanych w Kancelarii Tajnej.


Warunki pracy


  • praca jednozmianowa,

  • ośmiogodzinny system pracy,

  • praca administracyjno-biurowa,

  • obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie.


Stałe stanowisko pracy usytuowane na drugim piętrze w budynku nieprzystosowanym dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim (brak wind, brak podjazdów). Praca w pomieszczeniach przy naturalnym i sztucznym oświetleniu z wykorzystaniem monitora ekranowego.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego
pracy w administracji publicznej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Ważne poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ,,poufne’’ lub złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na poddanie się procedurze postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 05 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych.
  • Znajomość Ustawy o służbie cywilnej.
  • Znajomość Ustawy o Policji.
  • Znajomość Ustawy o ochronie informacji niejawnych.
  • Znajomość Ustawy o ochronie danych osobowych.
  • Terminowość i dyscyplina pracy.
  • Znajomość zasad pracy kancelaryjnej.
  • Umiejętność współpracy z innymi.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie dotyczące pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami (dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.),
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na poddanie się procedurze postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 05 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych,
  • Informacja dla osoby ubiegającej się o pracę o procedurze zgłoszeń wewnętrznych.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kserokopię poświadczenia bezpieczeństwa

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-12-03
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Miejska Policji w Rzeszowie,
    ul. Jagiellońska 13,
    35-025 Rzeszów
    Kancelaria ogólna
    II piętro, pokój 218

    Kontakt do pracodawcy:

    Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




    Oferta pochodzi z serwisu
    oferty pracy infopraca

    Szukasz pracownika?
    Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

    sprawdź szczegóły

    data publikacji: 2024-11-23

    do końca oferty: 57 dni

    pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

    branże: Administracja publiczna

    aplikuj

    Praca - wiadomości i porady

    Pojawił się pomysł, aby umowa o pracę stanowiła jedyną z dopuszczalnych form zatrudniania cudzoziemców. Jak nietrudno się domyślić, budzi on ożywioną dyskusję i spore kontrowersje. Konfederacja Lewiatan jest jego przeciwniczką ...

    W I półroczu 2024 ZUS skontrolował 260,8 tys. osób na zwolnieniach lekarskich. W efekcie wydał 18,6 tys. decyzji wstrzymujących dalszą wypłatę zasiłków chorobowych. Jakie są najczęstsze powody nieprawidłowego wykorzystywania zwolnień? ...

    No Fluff Jobs zaprezentował najnowsze doniesienia z rynku pracy w branży IT. Wynika z nich m.in., że sektor, który dotychczas słynął przede wszystkim z bardzo atrakcyjnych wynagrodzeń i możliwości dla pracowników bez dużego ...

    Pracodawcy coraz większą uwagę skupiają na tym, aby kandydat na stanowisko pracy był osobą wykwalifikowaną. Na pierwszym etapie rekrutacji możesz to udowodnić tylko poprzez swoje dokumenty aplikacyjne. Profesjonalne Curriculum Vitae i list ...

    Zgodnie z komunikatem Ministerstwa Edukacji Narodowej od 16 września 2024 r. zawieszono zajęcia w szkołach i placówkach edukacyjnych w czterech województwach narażonych najbardziej na skutki powodzi, dotyczy to około 420 placówek. W związku ...