Kto szuka:
Komenda Wojewódzka Policji w Rzeszowie
Stanowisko:
Specjalista
Numer referencyjny:
147588
Lokalizacja:
Rzeszów
podkarpackie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Warunki pracy
- Budynek, w którym znajduje się miejsce pracy nie jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim. Brak wind, podjazdów, brak odpowiednio dostosowanych toalet. Praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu z wykorzystaniem monitora ekranowego. Jednozmianowy, ośmiogodzinny system pracy.
Zakres zadań
- Sporządza listy wynagrodzeń funkcjonariuszy i pracowników policji oraz listy dodatkowych należności.
- Prowadzi kartoteki zarobkowe, podatkowe i zasiłkowe funkcjonariuszy i pracowników.
- Sporządza formularze PIT-11 o rocznych dochodach i zaliczkach pobranych na podatek dochodowy od osób fizycznych przez płatnika.
- Wypisuje zaświadczenia o wysokości osiągniętego przychodu (dochodu).
- Przygotowuje i opracowuje dokumentację do celów emerytalno-rentowych (druk Rp-7).
- Wprowadza do kartotek podatkowych funkcjonariuszy i pracowników kwoty otrzymywanych świadczeń pieniężnych i niepieniężnych na podstawie informacji przekazanych z wydziałów merytorycznych realizujących przedmiotowe świadczenia.
- Ewidencjonuje w sposób chronologiczny wydatki z tytułu wypłacanych nagród motywacyjnych.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe ekonomiczne- Doświadczenie zawodowe - powyżej roku pracy w komórkach finansowych
- Poddanie się procedurze postępowania sprawdzającego z godnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych i uzyskanie poświadczenie bezpieczeństwa osobowego
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 roku.
- Znajomość przepisów z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych
- Znajomość prawa podatkowego
- Biegła znajomość MS Office
- Zdolności interpersonalne
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Doświadczenie zawodowe w pracy w administracji publicznej
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »