Kto szuka:
PKO Bank Polski
Stanowisko:
Pracownik w contact center
Lokalizacja:
Rzeszów
podkarpackie
Wymagania stawiane pracownikowi:
Sekcja Sprzedaży i Obsługi Contact Center 1
Firma oferuje:
Na co dzień w naszym zespole:
- obsługujesz informacyjnie klientów o usługach, procesach bankowych,
- wykonujesz połączenia do klientów z wykonaniem dyspozycji oraz potwierdzenia zleconych przez klienta zleceń,
- aktywnie proponujesz i sprzedajesz produkty bankowe.
To stanowisko może być Twoje, jeśli:
- jesteś osobą zaangażowaną,
- jesteś komunikatywny i poprawnie się wysławiasz,
- nie boisz się pracy pod presją czasu i masz motywację do działania,
- odpowiada Ci praca zmianowa oraz praca w weekendy, odznaczasz się dyspozycyjnością,
- posiadasz minimum wykształcenie średnie, zdolność szybkiego uczenia się i liczysz na rozwój.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »