eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy RzeszówOpiekun klienta / Specjalista ds. obsługi klienta BDC (Business Development Center - Call Center)

Kto szuka:

G&G Auto Rzeszów Sp. z o.o.

Stanowisko:

Opiekun klienta / Specjalista ds. obsługi klienta BDC (Business Development Center - Call Center)

Lokalizacja:

Rzeszów

podkarpackie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


OPIS STANOWISKA:
  • Kontakt telefoniczny z klientami działu serwisu, sprzedaży
  • Umawianie wizyt serwisowych
  • Umawianie jazd testowych
  • Wstępna diagnoza potrzeb klienta
  • Badanie jakości serwisu i działu handlowego
  • Zarządzanie kalendarzem mechaników
  • Dbanie o najwyższe standardy obsługi klienta
  • Codzienna praca w systemie CRM
  • Współpraca z innymi działami w firmie

Wymagania stawiane pracownikowi:

WYMAGANIA:
  • Swoboda w prowadzeniu rozmów telefonicznych
  • Bardzo dobra dykcja
  • Obsługa komputera i programu Excel oraz Outlook
  • Bardzo dobra znajomość języka polskiego
  • Nie wymagamy doświadczenia w motoryzacji
  • Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku

Firma oferuje:

OFERUJEMY:
  • Perspektywę zdobycia doświadczenia w stabilnej firmie będącej liderem na rynku
  • Możliwość wdrażania własnych pomysłów/projektów
  • Perspektywę rozwoju i awansu
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B
  • Udział w szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych podnoszących kwalifikacje zawodowe
  • Szeroki pakiet socjalny: karta sportowa, dofinansowanie posiłków, program emerytalny finansowany przez Pracodawcę, spotkania integracyjne, Mikołajki, wycieczki

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2025-03-21

do końca oferty: 11 dni

pracodawca: G&G Auto Rzeszów Sp. z o.o.

branże: Sprzedaż

aplikuj

Praca - wiadomości i porady

Coraz poważniej podchodzimy do świadomego planowania urlopu. Zdaniem ekspertów z firmy Quercus jest to związane z przykładaniem coraz większej wagi do work-life balance, ale także jest efektem działań pracodawców, takich jak wypłata ...

Firma Grafton Recruitment publikuje kolejną porcję informacji dotyczących wynagrodzeń w sektorze przedsiębiorstw. Tym razem dowiadujemy się m.in., ile zarabiają specjaliści w zakresie finansów i księgowości, pod jakim względem ...

Proces rozliczania wynagrodzenia kierowcy jest dość skomplikowany, o czym najdobitniej świadczyć może liczba popełnianych przy nim błędów. Taki stan rzeczy wynika m.in. z często zmieniających się w branży transportowej przepisów. Jak ...

Czy warto być HR-owcem? Oczywiście, że tak, bo jest to jeden z najpiękniejszych zawodów świata. Pomijając wszystkie wzniosłe cele profesji, przynajmniej dla niektórych równie ważne mogą być zarobki. Wiadomo, że z punktu widzenia misji ...

Od 1 kwietnia 2024 roku obowiązują nowe stawki jednorazowych odszkodowań z tytułu wypadku przy pracy lub choroby zawodowej - zwraca uwagę Zakład Ubezpieczeń Społecznych. Za każdy procent stałego lub długotrwałego uszczerbku na zdrowiu ...