eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Rzeszówmłodszy specjalista

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

młodszy specjalista

Lokalizacja:

Rzeszów

podkarpackie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Urząd Statystyczny w Rzeszowie

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

młodszy specjalista do spraw Obsługi Administracyjnej Urzędu w Wydziale Organizacji

35-959 Rzeszów Ul. Jana III Sobieskiego 10

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Współuczestniczy w planowaniu i sprawozdawczości z realizacji budżetu zadaniowego w części sprawnościowej i współpracuje w tym zakresie z Wydziałem Ekonomicznym oraz innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu, a także bierze udział w sporządzaniu sprawozdań z wykonania planu działania oraz wykonania wydatków budżetu państwa w układzie zadaniowym,
  • Uczestniczy w pracach związanych z planowaniem kosztów związanych z realizacją prac wynikających z programu badań statystycznych statystyki publicznej,
  • Wykonuje prace w zakresie rozliczania czasu pracy pracowników w rozbiciu na kody jednostek kalkulacyjnych,
  • Współuczestniczy w wykonywaniu oraz dokumentowaniu zadań związanych z prowadzeniem kontroli wewnętrznych, analizuje wyniki kontroli, monitoruje działania naprawcze,
  • Gromadzi dokumentację związaną z przeprowadzonymi w Urzędzie kontrolami zewnętrznymi oraz monitoruje wykonywanie zaleceń pokontrolnych.


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań



  • Praca w siedzibie Urzędu,

  • Praca biurowa,

  • Praca przy monitorze ekranowym,

  • Możliwe delegacje poza miejscowość, w której znajduje się siedziba Urzędu.


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy



  • Użytkowanie sprzętu biurowego,

  • Praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu,

  • W budynku znajduje się winda,

  • Przed budynkiem od strony ul. Kopernika znajduje się winda dla wózków inwalidzkich.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

  • Zachęcamy do przesyłania tylko tych dokumentów, które są wymagane w ofercie oraz do podania numeru telefonu lub adresu e-mail co ułatwiłoby kontakt z Państwem.

  • Oferty złożone lub nadane po terminie (decyduje data wpływu do urzędu) oraz niekompletne nie będą rozpatrywane.

  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.

  • W ofercie należy podać numer ogłoszenia na które składana jest oferta.

  • Złożone dokumenty będą zweryfikowane pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

  • Kandydaci, których oferty spełniają wymogi formalne zostaną poinformowani telefonicznie lub drogą mailową o terminie i miejscu postępowania rekrutacyjnego.

  • Długość i rodzaj wymaganego doświadczenia zawodowego musi jednoznacznie wynikać ze złożonych dokumentów.

  • Oświadczenia muszą zawierać datę i własnoręczny czytelny podpis kandydata - w przeciwnym razie oferta zostanie odrzucona jako niespełniająca wymogów formalnych.

  • W przypadku złożenia przez kandydata oświadczeń o innej treści niż wskazane w ogłoszeniu, oferta zostanie uznana jako niespełniająca wymogów formalnych. W celu uniknięcia wątpliwości co do treści składanych oświadczeń sugerujemy korzystanie z wzorów załączonych w ogłoszeniu.

  • Przekazane wraz z ofertą dokumenty w języku obcym jeśli mają być brane pod uwagę muszą zostać przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego.

  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zostaną zniszczone po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można odebrać je w Urzędzie.

  • W przypadku składania dokumentów za pośrednictwem poczty elektronicznej wymagane w ogłoszeniu dokumenty powinny być przesłane w formie skanów, a następnie oryginały własnoręcznie podpisanych dokumentów, powinny być dostarczone  najpóźniej w dniu rozmowy kwalifikacyjnej (do  wglądu).

  • Ogłoszenie jest opublikowane w KPRM oraz BIP Urzędu, nie ponosimy odpowiedzialności za treść przedruków umieszczanych w innych miejscach.

  • Wśród wzorów oświadczeń  załączonych w ogłoszeniu znajduje się wzór zgody dla kandydatów przekazujących w aplikacji dane szczególnej kategorii.

  • Urząd Statystyczny w Rzeszowie wprowadził wewnętrzną procedurę dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych, która określa zasady i tryb zgłaszania przez sygnalistów naruszeń prawa oraz podejmowania działań następczych w Urzędzie Statystycznym w Rzeszowie. Treść powyższej Procedury dostępna jest na stronie internetowej https://bip.stat.gov.pl/urzad-statystyczny-w-rzeszowie/zgloszenia-naruszen/

    Prosimy o zapoznanie się z treścią Procedury wewnętrznej dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa oraz o wypełnienie oświadczenia o zapoznaniu się z Procedurą stanowiącego Załącznik nr 2 do Procedury.





Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w zakresie pracy biurowej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów,
  • Wykorzystanie wiedzy i doskonalenie zawodowe,
  • Myślenie analityczne,
  • Komunikacja interpersonalna i pisemna,
  • Rzetelność,
  • Współpraca,
  • Znajomość Pakietu MS Office,
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej,
  • Znajomość ustawy o statystyce publicznej,
  • Znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym - A2


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Dokumenty należy złożyć do: 2025-02-18
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Urząd Statystyczny w Rzeszowie
ul. Jana III Sobieskiego 10
35 – 959 Rzeszów
Dokumenty aplikacyjne mogą być składane również w formie elektronicznej na Platformie ePUAP (adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej ePUAP: /3599kkchr7/SkrytkaESP) albo poczty elektronicznej na adres RekrutacjeUSRZE@stat.gov.pl . Dokumenty składane przez ePUAP muszą być opatrzone podpisem elektronicznym spełniającym wymagania określone w ustawie z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (bezpieczny podpis elektroniczny lub profil zaufany ePUAP).

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca
POPRZEDNIA OFERTA starszy technik Wszystkie oferty NASTĘPNA OFERTA samodzielny referent

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2025-02-05

do końca oferty: 59 dni

pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

branże: Administracja publiczna

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

Jak zatrudnić osobę niepełnosprawną? Jakie są wymogi zatrudniania niepełnosprawnych? Jak uzyskać status zakładu pracy chronionej? Z takimi pytaniami zwracają się do nas przedsiębiorcy, pracodawcy, którzy chcą skorzystać z oferowanych ...

Czy warto być HR-owcem? Oczywiście, że tak, bo jest to jeden z najpiękniejszych zawodów świata. Pomijając wszystkie wzniosłe cele profesji, przynajmniej dla niektórych równie ważne mogą być zarobki. Wiadomo, że z punktu widzenia misji ...

Rząd planuje duże zmiany w Kodeksie Pracy, które mają wejść w życie z początkiem 2026 roku. - Planowane, nowe przepisy zdecydowanie rozszerzą definicję stażu pracy, co przyniesie liczne korzyści pracownikom, w tym dłuższe urlopy i ...

Rok 2025 za pasem, a wraz z nim nowe postanowienia. Co tym razem będziemy chcieli zmienić w naszym życiu? Zaczniemy dbać o kondycję, oszczędzać lub inwestować? Nauczymy się czegoś nowego? Na czym tak naprawdę powinniśmy się skupić aby ...

Zgodnie z komunikatem Ministerstwa Edukacji Narodowej od 16 września 2024 r. zawieszono zajęcia w szkołach i placówkach edukacyjnych w czterech województwach narażonych najbardziej na skutki powodzi, dotyczy to około 420 placówek. W związku ...