Kto szuka:
PKO Bank Polski S.A.
Stanowisko:
Konsultant ds. Sprzedaży i Obsługi Contact Center
Lokalizacja:
Rzeszów
podkarpackie
Wymagania stawiane pracownikowi:
Centrum Obsługi i Operacji
Firma oferuje:
Na co dzień w naszym zespole:
- telefonicznie obsługujesz klientów Banku - rozmowy przychodzące i wychodzące,
- sprzedajesz produkty i usługi bankowe,
- przyjmujesz zlecenia od klientów,
- odebrane dyspozycje wykonujesz w aplikacjach bankowych,
- udzielasz informacji na temat produktów,
- dbasz o dobrą relację z klientem.
To stanowisko może być Twoje, jeśli:
- lubisz rozmawiać, poprawnie się wysławiasz i potrafisz słuchać,
- posiadasz minimum wykształcenie średnie, z łatwością zdobywasz nową wiedzę i chcesz się rozwijać,
- odpowiada Ci praca zmianowa, a dyspozycyjność i elastyczność w układaniu czasu pracy nie jest Ci obca,
- masz pozytywne nastawienie i motywację do działania,
- myślisz kreatywnie i cechuje Cię odporność na stres,
- lubisz wyzwania i osiąganie postawionych celów,
- sprawnie obsługujesz komputer i masz ciekawość poznawania nowych aplikacji.
- możliwość pracy zdalnej.
Dodatkowym atutem będzie:
- umiejętność płynnej rozmowy w języku angielskim, rosyjskim lub ukraińskim.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »