Kto szuka:
BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna
Stanowisko:
inspektor
Lokalizacja:
Rzeszów
podkarpackie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Komenda Miejska Policji w Rzeszowie
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
inspektor do spraw obsługi kancelaryjno-biurowej w Wydziale Dochodzeniowo-Śledczym
35-025 Rzeszów ul. Jagiellońska 13
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzi dziennik korespondencji, wykazy przesyłek nadanych i otrzymanych oraz książki doręczeń,
- wykazuje zrealizowane liczby dziennika dokumentów i spraw, celem przygotowania ich do zarchiwizowania,
- prowadzi ewidencję aktów prawnych oraz zapoznaje z nimi funkcjonariuszy Wydziału,
- współpracuje z jednostkami Policji, Sądami, Prokuraturą oraz innymi Instytucjami na terenie Polski w zakresie wynikającym z realizacji powierzonych obowiązków służbowych,
- wykazuje bieżące liczby dziennika funkcjonariuszy zwalnianych i przenoszonych w celu właściwego rozliczenia z dokumentacji,
- prowadzi skorowidze do dzienników korespondencyjnych – zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- odbiera i przesyła pocztę elektroniczną Wydziału, w celu zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentów,
- gromadzi, przygotowuje informację dla przełożonego oraz opracowuje i sporządza pisma zlecone przez przełożonego,
- utrzymuje kontakt z kierownikami i pracownikami innych ogniw i jednostek podległych KMP w Rzeszowie w zakresie obiegu dokumentów.
Warunki pracy
- praca jednozmianowa,
- ośmiogodzinny system pracy,
- praca administracyjno-biurowa,
- obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie.
Stałe stanowisko pracy usytuowane na pierwszym piętrze w budynku nieprzystosowanym dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim (brak wind, brak podjazdów).
Praca w pomieszczeniach przy naturalnym i sztucznym oświetleniu
z wykorzystaniem monitora ekranowego.
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
niezbędne
wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy
co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
pracy w sekretariacie w jednostkach administracji publicznej.
pozostałe wymagania niezbędne:
- umiejętność obsługi komputera,
- umiejętność planowania i organizacji pracy własnej,
- umiejętność pracy w zespole,
- znajomość Ustawy o służbie cywilnej,
- znajomość Ustawy o Policji,
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na poddanie się procedurze postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 05 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
- znajomość Ustawy Kodeks Karny,
- znajomość Ustawy Kodeks postępowania karnego.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- oświadczenie dotyczące pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami (dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.),
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na poddanie się procedurze postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 05 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Dokumenty należy złożyć do: 2024-07-02
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji w Rzeszowie,
ul. Jagiellońska 13,
35-025 Rzeszów
Kancelaria ogólna
II piętro, pokój 218
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »