Kto szuka:
Unique People Sp. z o.o.
Stanowisko:
Infolinia obsługowa Orange i live chat
Lokalizacja:
Rzeszów
podkarpackie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Twoje zadania to...
-
Telefoniczna obsługa aktualnych klientów firmy telekomunikacyjnej Orange - połączenia przychodzące,
-
Poznanie i obsługa wewnętrznych systemów,
- Rozwiązywanie spraw zgłaszanych przez klientów,
- Dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
Wystarczy, że...
-
Lubisz nowe wyzwania,
-
Rozmowa z drugim człowiekiem sprawia Ci przyjemność,
-
Jesteś otwarty/a na rozwój,
-
Potrafisz sprawnie obsługiwać komputer,
- Jesteś chętny/a podjąć pracę od grudnia.
Od nas otrzymujesz...
-
Gwarantowaną stawkę za każdą przepracowaną godzinę - wypłata jest u nas zawsze na czas!
-
Pakiet wdrożenia przygotowujący do pracy osoby bez doświadczenia,
-
Premie pieniężne za sukcesy - mamy konkurencyjny system premiowy - u nas premię masz w każdym miesiącu,
-
Elastyczny grafik, dzięki czemu możesz połączyć pracę z dodatkowymi zajęciami i nauką,
-
Chill room - możesz odpocząć w trakcie przerwy,
-
Darmową wodę, owoce i nielimitowaną kawa dla wszystkich,
-
Karty rabatowe do fajnych miejsc w Rzeszowie,
-
Wygodne biuro w centrum Rzeszowa z bardzo dobrym dojazdem,
-
Możliwość rozwoju w strukturach firmy,
- Możliwość przejścia na pracę zdalną nawet po 3 miesiącach pracy.
Nie musisz mieć doświadczenia, żeby zacząć z nami swoją przygodę! Aplikuj i dołącz do nas! :)
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »