Kto szuka:
ECOL Sp. z o.o.
Stanowisko:
Specjalista / Specjalistka ds. ofert i umów
Lokalizacja:
Rybnik
śląskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- Analiza zapytań ofertowych.
- Kompleksowe przygotowanie i wysyłka ofert dot. zapytań i przetargów.
- Wykonywanie czynności związanych z przygotowaniem i zawieraniem umów, koordynacja procesu.
- Obsługa platform zakupowych Klientów.
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Wykształcenie wyższe – w tym licencjat.
- Znajomość j. angielskiego w stopniu B2 lub wyższym.
- Umiejętność analitycznego myślenia i organizacji pracy własnej.
- Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
- Odpowiedzialność.
- Operatywność, sumienność i zaangażowanie w wykonywanie powierzonych zadań.
- Dokładność, systematyczność i terminowość w wykonywaniu powierzonych zadań.
- Znajomość zagadnień prawa administracyjnego, spółek handlowych.
- Znajomość instrumentów zabezpieczania umów handlowych.
- Prawo jazdy kat. B
Firma oferuje:
- Stabilne zatrudnienie na pełny etat w oparciu o umowę o pracę.
- Premie i nagrody.
- Wsparcie doświadczonego pracownika na etapie szkolenia wstępnego.
- Finansowane przez nas ubezpieczenie NNW oraz dobrowolne ubezpieczenie na życie.
- Prywatną opiekę medyczną realizowaną przez PZU obejmującą m.in. korzystanie z profilaktycznych badań krwi badań z zakresu EKG, RTG, USG, TK, NMR zabiegów ambulatoryjnych, szczepień przeciwko grypie sezonowej, wizyt bez skierowania do 30 lekarzy specjalistów.
- Dostęp do pracowniczego programu emerytalnego.
- Kartę MultiSport.
- Podnoszenie kwalifikacji poprzez szkolenia.
- Darmowy parking.
- Bogaty pakiet socjalny: premie świąteczne, nieoprocentowane pożyczki, dofinansowanie do wypoczynku dzieci i młodzieży.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »