eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Rumia › PODINSPEKTOR/INSPEKTOR/STARSZY INSPEKTOR W DZIALE REALIZACJI ŚWIADCZEŃ I USŁUG ŚRODOWISKOWYCH

Kto szuka:

Centralna Baza Ofert Pracy

Stanowisko:

PODINSPEKTOR/INSPEKTOR/STARSZY INSPEKTOR W DZIALE REALIZACJI ŚWIADCZEŃ I USŁUG ŚRODOWISKOWYCH

Lokalizacja:

Rumia

pomorskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Numer oferty: StPr/24/1194


Obowiązki:

Pełna treść ogłoszenia: https://bip.rumia.pl/a,43187,nabor-na-stanowisko-podinspektorainspektorastarszego-inspektora-w-dziale-realizacji-swiadczen-i-uslu.html
1. Prowadzenie postępowania w sprawach świadczeń z pomocy społecznej, w szczególności : przyjmowanie dokumentacji dotyczącej realizacji świadczeń z pomocy społecznej,
a) sporządzanie decyzji administracyjnych w zakresie przyznawania bądź odmowy przyznania świadczeń
z pomocy społecznej, w szczególności dotyczących usług i świadczeń dla osób korzystających z pomocy instytucjonalnej w zależności od potrzeb (m.in. - usługi opiekuńcze, środowiskowy dom samopomocy, centrum opiekuńczo mieszkalne, klub seniora) i;
b) rozliczanie kosztów pomocy instytucjonalnej, (wprowadzanie faktur do systemu Pomost STD, sprawdzanie ich zgodności z decyzjami administracyjnymi i zawartymi umowami);
c) prowadzenie spraw związanych z refundacjami (przygotowywanie inf, dla działu DFK przy pomocy sys. Pomost, dokonywanie wpłat do syst.);
d) współpraca z zakresie wykonywanych czynności z pracownikami innych działów, w szczególności Działu Wsparcia Środowiskowego;
e) archiwizacja dokumentacji Działu Realizacji Świadczeń i Usług Środowiskowych,
f) sporządzanie list wypłat świadczeń pomocy społecznej,
g) prowadzenie postępowań egzekucyjnych w zakresie nienależnie pobranych świadczeń (zasiłków celowych, okresowych, stałych, ) i egzekucji należności za wykonane usługi;
h) sporządzanie sprawozdawczości oraz przekazywanie jej właściwemu organowi (również w wersji elektronicznej),
i) udzielanie informacji dotyczących świadczeń określonych ustawą o pomocy społecznej,
j) pełnienie zastępstwa w czasie nieobecności pozostałych pracowników Działu Realizacji Świadczeń i Usług Środowiskowych w pełnym zakresie.
2. Obsługa programów Pomost Std, Płatnik oraz Centralnej Aplikacji Statystycznej.
3. Realizowanie z należytą starannością zadań wynikających z regulaminu organizacyjnego MOPS.
4. Prawidłowe wykonywanie zadań wynikających z przepisów o ochronie danych osobowych, przestrzeganie tajemnicy służbowej, zawodowej w szczególności ochrona danych przed niepowołanym dostępem, nielegalnym ujawnieniem lub pozyskaniem.
5. Prawidłowe gospodarowanie powierzonym mieniem MOPS.



Wymagania:Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • 1. Wymagania niezbędne:1. wykształcenie wyższe,2. staż pracy co najmniej 3 lata na stanowisko inspektora,3. staż pracy co najmniej 4 lata na stanowisko starszego inspektora,4. obywatelstwo polskie,5. nieposzlakowana opinia,6. niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,7. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,8. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.2. Wymagania dodatkowe:1. doświadczenie zawodowe na pokrewnym stanowisku mile widziane,2. umiejętność obsługi programu Pomost STD- mile widziane,3. umiejętność obsługi komputera w środowisku MS Office,4. umiejętność obsługi urządzeń biurowych,5. samodzielność, odpowiedzialność, punktualność, dokładność, chęć samokształcenia, rzetelność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność myślenia przyczynowo - skutkowego.


Miejsce pracy: Sobieskiego 42, 84-230 Rumia, powiat: wejherowski, woj: pomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty:1. życiorys curriculum vitae zawierający informacje, o których mowa w artykule 221 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy tj. Dz.U. z 2023 poz 1465) tj. imię (imiona) i nazwisko, imiona rodziców, datę urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia;2. list motywacyjny;3. kserokopie świadectw pracy lub dokumentów potwierdzających staż pracy;4. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie;5. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach;6. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;7. ewentualne posiadane opinie z poprzednich miejsc pracy;8. oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego i umyślne przestępstwo skarbowe;9. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;10. oświadczenie dotyczące zgody na przetwarzanie danych osobowych;11. kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2022 r. poz. 530 ) jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.Osoby zainteresowane prosimy o składanie dokumentów aplikacyjnych osobiście w zamkniętej zaadresowanej kopercie w siedzibie Ośrodka lub przesłać pocztą na adres Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Rumi, 84-230 Rumia, ul. Sobieskiego 42 do dnia 08.07.2024 r. do godz. 15.30, z dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko podinspektora/inspektora/starszego inspektora w Dziale Realizacji Świadczeń i Usług Środowiskowych w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Rumi.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2024-07-03

do końca oferty: 56 dni

pracodawca: Centralna Baza Ofert Pracy

branże: Administracja publiczna

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady