Kto szuka:
Rotenso - Grupa Thermosilesia
Stanowisko:
Specjalista ds. serwisu - infolinia
Lokalizacja:
Ruda Śląska
śląskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- masz wykształcenie min. średnie techniczne;
- jesteś zaznajomiony/a z zagadnieniami z zakresu chłodnictwa, elektroniki, mechaniki i automatyki;
- posiadasz doświadczenie w obsłudze klienta;
- posiadasz znajomość pakietu biurowego MS Office;
- jesteś skrupulatny/a, dokładny/a;
- posiadasz wysoką kulturę osobistą.
- doświadczenie w diagnostyce urządzeń klimatyzacji, pomp ciepła i wentylacji;
- znajomość języka angielskiego - do czytania schematów.
Wymagania stawiane pracownikowi:
- wsparcie techniczne klienta w zakresie serwisu urządzeń HVAC- praca stacjonarna;
- obsługa telefoniczna zgłoszeń serwisowych;
- pomoc w diagnozowaniu awarii oraz ich usuwanie;
- dobór części zamiennych;
- wsparcie techniczne działu sprzedaży.
Firma oferuje:
- możliwość zdobycia cennego doświadczenia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku – rozwojowej branży klimatyzacji, pomp ciepła i rekuperacji;
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
- rozbudowany system szkoleń ( jeśli jesteś spoza branży wszystkiego Cię nauczymy);
- wynagrodzenie podstawowe i system premiowy;
- możliwość rozwoju zawodowego na różnych szczeblach struktury firmy(wewnątrz działu jak i poza nim);
- dofinansowanie do pakietu Multisport;
- możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
- współpraca z jedną ze szkół wyższych (rabat na studia każdego stopnia);
- dofinansowanie do opieki medycznej Luxmed (dostęp do 16 specjalistów w wersji podstawowej) ;
- kursy eTutor na j. angielski, j. niemiecki i j. hiszpański;
- pomoc koleżanek i kolegów – zawsze możesz na nas liczyć!
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »