Kto szuka:
Contact Center Sp. z o.o.
Stanowisko:
Konsultant ds. Obsługi Klienta w Zespole Sprzedaży
Lokalizacja:
Ruda Śląska
śląskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- Obsługa Klientów oraz budowanie długotrwałych relacji biznesowych
- Sprzedaż produktów ubezpieczeniowych i finansowych
- Realizacja kompleksowego procesu sprzedaży
- Dbanie o wysoki poziom świadczonych usług oraz zadowolenie Klienta
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Swobodnie prowadzi rozmowy telefoniczne
- Jest chętna do nauki i rozwoju w branży ubezpieczeniowej
- Zna podstawową obsługę komputera
- Jest dyspozycyjna od poniedziałku do piątku (praca w systemie zmianowym: 9-17, 11-19 + 1 sobota w miesiącu 9-15)
- Posiada wysoką kulturę osobistą oraz rozwinięte umiejętności komunikacyjne
- Cechuje się samodzielnością, systematycznością oraz doskonałą organizacją czasu pracy
- Posiada minimum średnie wykształcenie
- Nie ma konfliktów z prawem; w dalszych etapach współpracy poprosimy o uzyskanie zaświadczenia o niekaralności (pokryjemy koszty jego uzyskania)
Firma oferuje:
- Stabilne wynagrodzenie podstawowe z atrakcyjnym systemem premiowym
- Możliwości rozwoju zawodowego poprzez udział w szkoleniach
- Pracę w przyjaznym i zgranym zespole
- Grupowe ubezpieczenie, kartę Medicover Sport oraz OK System
- Ścieżkę awansu w strukturach firmy
- Nowoczesne narzędzia pracy oraz przyjazne środowisko
- Zatrudnienie w prestiżowej organizacji, wspierającej rozpoznawalną markę
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »