eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy RadomSpecjalista ds. Marketingu Uczelni

Kto szuka:

Akademia Handlowa Nauk Stostowanych w Radomiu

Stanowisko:

Specjalista ds. Marketingu Uczelni

Lokalizacja:

Radom

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Cel stanowiska: Kreowanie strategii marketingowej uczelni. Planowanie, realizacja i nadzór nad działaniami marketingowymi. Zapewnienie sprawnej i efektywnej organizacji pracy działu marketingu.

 

Obowiązki:
  • planowanie i realizacja strategii marketingowej uczelni;
  • realizacja, prowadzenie, analiza i optymalizacja kampanii reklamowych, promujących produkty uczelni;
  • opracowywanie i wdrażanie projektów marketingowych;
  • obsługa medialna uczelni oraz odpowiedzialność za wizerunek uczelni;
  • monitorowanie działań konkurencji, trendów na rynku oraz ich analiza;
  • ustalanie i nadzór nad budżetem przeznaczonym na działania marketingowe oraz opracowywanie analiz i raportów z jego efektywnego wykorzystania.

Wymagania stawiane pracownikowi:

Wymagania:
  • wykształcenie wyższe, preferowane: marketing, zarządzanie, PR;
  • doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem;
  • umiejętność tworzenia podstawowych analiz oraz ich prezentacji;
  • wysoka kultura osobista i etyka zawodowa;
  • zdolność kreatywnego i analitycznego myślenia:
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym;
  • bardzo dobrej organizacji pracy, zaangażowania, samodzielności i kreatywności;

Firma oferuje:

Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
  • możliwość rozwoju zawodowego;
  • ciekawą i pełno wyzwań pracę w dynamicznym zespole i środowisku biznesowym;
  • niezbędne narzędzia pracy.

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2025-03-20

do końca oferty: 15 dni

pracodawca: Akademia Handlowa Nauk Stostowanych w Radomiu

branże: Marketing / Reklama / PR

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

Czy warto być HR-owcem? Oczywiście, że tak, bo jest to jeden z najpiękniejszych zawodów świata. Pomijając wszystkie wzniosłe cele profesji, przynajmniej dla niektórych równie ważne mogą być zarobki. Wiadomo, że z punktu widzenia misji ...

Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w marcu 2024 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 12% wyższe r/r i wyniosło 8408,79 zł brutto.

Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w grudniu 2024 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 9,8% wyższe r/r i wyniosło 8821,25 zł brutto. Przeciętne miesięczne wynagrodzenie w 2024 roku wyniosło 8265,92 zł.

Jeszcze kilka lat temu specjalizacje związane z programowaniem były gwarancją wysokich zarobków i dużego wyboru ofert pracy. Z danych No Fluff Jobs za I kwartał 2024 roku wynika, że przyszłość programistów nie jest już tak pewna. Spada ...

Wysokość płacy minimalnej to aktualnie gorący temat w Polsce. W 2023 roku mieliśmy do czynienia z dwukrotną podwyżką minimalnego wynagrodzenia. Taka sytuacja będzie miała miejsce również w 2024 roku.