Kto szuka:
IntRec
Stanowisko:
Magister Farmacji Radom
Lokalizacja:
Radom
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
IntRec jest innowacyjnym, globalnym dostawcą usług w zakresie rekrutacji pracowników, działającym obecnie w Polsce, Wielkiej Brytanii i Hiszpanii.
Dołącz do zespołu naszego klienta i rozwijaj swoją karierę u lidera branży farmaceutycznej!
Obecnie szukamy Magistra Farmacji do pracy w Radomiu, w centrum handlowym M1.
Nawiązując współpracę otrzymasz:
- atrakcyjny system premiowy i możliwość nadgodzin
- dodatek za pracę w dni weekendowe
- elastyczne godziny pracy od poniedziałku do soboty
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- pakiet sportowy Multisport
- możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie
- ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej farmaceuty
- pakiet medyczny
Do Twoich zadań należeć będzie:
- sprzedaż leków oraz wykonywanie leków recepturowych i aptecznych
- prawidłowe przyjmowanie i realizowanie recept oraz zamawianie towaru
- monitorowanie stanów w magazynie aptecznym
Wymagania stawiane pracownikowi:
Aplikuj już teraz, jeśli:
- posiadasz wyższe wykształcenie kierunkowe (farmacja) i odbyłeś/aś wymagany 6-miesięczny staż
- wiesz, że opieka nad pacjentem to bardzo ważna misja i chcesz ją profesjonalnie i skutecznie realizować każdego dnia
- jesteś osobą komunikatywną, empatyczną i umiesz grać zespołowo
- cechuje Cię samodzielność i odpowiedzialność
- sprawnie posługujesz się programem Kamsoft (mile widziane)
Jeśli Twoje CV wpisze się w nasze oczekiwania, spodziewaj się:
- telefonu, aby umówić dogodny termin spotkania online
- spotkanie online z jednym z naszych rekruterów, aby poznać bliżej ofertę i pracodawcę oraz ciebie
- jeśli pozytywnie przejdziesz ten etap, a pracodawcę zainteresuje przesłana przez nas rekomendacja, czeka Cię już finałowe spotkanie z pracodawcą
- na koniec, niezależnie od rezultatu procesu otrzymasz feedback, a może również ofertę współpracy ?
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »