eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Radom › Asystent ds. collections (obsługa klienta biznesowego, z językiem niemieckim) praca zdalna

Kto szuka:

L.M. Group Poland

Stanowisko:

Asystent ds. collections (obsługa klienta biznesowego, z językiem niemieckim) praca zdalna

Lokalizacja:

Radom

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Asystent ds. collections (obsługa klienta biznesowego, z językiem niemieckim) praca zdalna

L.M. Group Poland to agencja rekrutacyjna, która od lat pomaga kandydatom znaleźć zatrudnienie na terenie całego kraju, odpowiadające ich kwalifikacjom oraz doświadczeniu. Działamy szybko i skutecznie, dostosowując nasze usługi do potrzeb rynku i oczekiwań naszych klientów. Wierzymy, że kluczem do sukcesu jest zrozumienie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców.

Nasze motto "Wszystko zależy od ludzi" oznacza, że zawsze stawiamy na pierwszym miejscu ludzi - zarówno naszych klientów, jak i kandydatów. Dbamy o to, aby każdy kandydat otrzymał konstruktywną informację zwrotną i czuł się częścią procesu. Jesteśmy tu po to, aby pomóc Ci znaleźć pracę, która spełni Twoje oczekiwania.

Asystent ds. collections (obsługa klienta biznesowego, z językiem niemieckim) praca zdalna

Numer referencyjny: MAKO

Miejsce pracy: Radom

Główne obowiązki na stanowisku:

  • kontrola budżetu firmy
  • praca z systemem SAP lub inne programy specjalistyczne
  • kontakt z klientami biznesowymi, w języku niemieckim (mail, telefon, teams)
  • bieżące raportowanie na potrzeby firmy (wykonywanie raportów na życzenie oraz raportów okresowych)
  • ścisła współpraca z pozostałymi działami firmy
  • analiza ryzyka i odchyleń w firmie oraz wynajdywanie błędów
  • monitoring kosztów na podstawie analizy danych, zawartych w raportach i pozostałych dokumentach
  • znajdywanie usprawnień i rozwiązań, mających na celu polepszenie sytuacji firmowej
  • przygotowywanie cyklicznych raportów i analiz finansowych

Wymagania:

  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. C1)
  • Dobra znajomość języka angielskiego (min. B2)
  • Umiejętności analityczne oraz zwracanie uwagi na szczegóły
  • Umiejętność budowania długoterminowych profesjonalnych relacji służbowych, z klientami firmy
  • Dostępność do pracy w pełnym wymiarze godzin
  • Chęć rozwoju w obszarze księgowym, finansowym i innych pochodnych

Nasz klient oferuje:

  • Pracę zdalna z dowolnego miasta w Polsce
  • wyjazdy służbowe raz na 3 miesiące do siedziby w firmy w Warszawie 
  • Stabilizację zawodową - możliwość długoletniej współpracy i awansów w strukturach firmy
  • Umowę o pracę od pierwszego dnia współpracy (brak umowy zlecenie, umowy o dzieło)
  • Kompleksowy program wdrożeniowy oraz on boarding
  • Pracę w międzynarodowej organizacji
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Pakiet benefitów - Karta Multisport, ubezpieczenie grupowe.

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2024-06-27

do końca oferty: 56 dni

pracodawca: L.M. Group Poland

branże: Obsługa klienta / Call center

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

  • Jeszcze za wcześnie na jawność wynagrodzeń?

    Jeszcze za wcześnie na jawność wynagrodzeń?

    Hays wraz z kancelarią Baker McKenzie prezentują wnioski z raportu "Wynagrodzenia - największe tabu polskiego rynku pracy?" Pytanie zawarte w tytule opracowania dość wyraźnie nakreśla tendencję zaznaczającą się nad Wisłą - od jawności ...

  • Zmiana pracy: czego unikać lub nie podczas rozmowy kwalifikacyjnej?

    Zmiana pracy: czego unikać lub nie podczas rozmowy kwalifikacyjnej?

    Badanie zrealizowane przez serwis Aplikuj.pl rzuca światło na podejście Polaków do zmiany pracy oraz częstotliwość podejmowania decyzji w tym zakresie. Okazuje się, że większość z nas zdecydowała się na taki krok od 4 do 9 razy w ...

  • Praca w sezonie świątecznym - czego oczekiwać od pracodawcy?

    Praca w sezonie świątecznym - czego oczekiwać od pracodawcy?

    Dwa ostatnie miesiące roku to tradycyjnie już spore wyzwanie dla przedsiębiorców, ale również pracowników mierzących się z ogromnym wzrostem obciążenia pracą, szczególnie w handlu. Krajowa Sekcja Handlu NSZZ "Solidarność" już w ...

  • Oszustwa internetowe: uwaga na atrakcyjne oferty pracy!

    Oszustwa internetowe: uwaga na atrakcyjne oferty pracy!

    Doniesienia z Wielkiej Brytanii wskazują na ogromny wzrost oszustw internetowych wycelowanych w osoby poszukujące pracy. Okazuje się, że tylko na przestrzeni ostatnich dwóch lat ich liczba powiększyła się aż o 300%. Proceder ten ...

  • Zasiłek opiekuńczy. Dla kogo 60, 30 i 14 dni?

    Zasiłek opiekuńczy. Dla kogo 60, 30 i 14 dni?

    Gdy zachoruje ktoś bliski, na czas opieki nad nim można pobierać zasiłek opiekuńczy - przypomina Zakład Ubezpieczeń Społecznych. Jednak przepisy ściśle określają, ile dni w roku możemy korzystać z tego świadczenia. Długość zasiłku ...