eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Radom › Asystent ds. collections (obsługa klienta biznesowego, z językiem niemieckim)

Kto szuka:

L.M. Group Poland

Stanowisko:

Asystent ds. collections (obsługa klienta biznesowego, z językiem niemieckim)

Lokalizacja:

Radom

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Asystent ds. collections (obsługa klienta biznesowego, z językiem niemieckim)

Jesteśmy międzynarodową agencją rekrutacyjną powstałą w 1987 roku w Izraelu, a obecną w Polsce od 2014 roku. Specjalizujemy się w rekrutacjach stałych oraz tymczasowych. Nasza siedziba zlokalizowana jest w Poznaniu, ponadto mamy oddziały w Warszawie, Gdańsku oraz we Wrocławiu.

Obecnie dla naszego klienta, międzynarodowej firmy z branży BPO/SSC pooszukujemy kandydatów na stanowisko związane z branżą finansowo-księgową.

Asystent ds. collections (obsługa klienta biznesowego, z językiem niemieckim)

Numer referencyjny: MAKO

Miejsce pracy: Radom

Główne obowiązki na stanowisku:

  • kontrola budżetu firmy
  • praca z systemem SAP lub inne programy specjalistyczne
  • kontakt z klientami biznesowymi, w języku niemieckim (mail, telefon, teams)
  • bieżące raportowanie na potrzeby firmy (wykonywanie raportów na życzenie oraz raportów okresowych)
  • ścisła współpraca z pozostałymi działami firmy
  • analiza ryzyka i odchyleń w firmie oraz wynajdywanie błędów
  • monitoring kosztów na podstawie analizy danych, zawartych w raportach i pozostałych dokumentach
  • znajdywanie usprawnień i rozwiązań, mających na celu polepszenie sytuacji firmowej
  • przygotowywanie cyklicznych raportów i analiz finansowych

Wymagania:

  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. C1)
  • Dobra znajomość języka angielskiego (min. B2)
  • Umiejętności analityczne oraz zwracanie uwagi na szczegóły
  • Umiejętność budowania długoterminowych profesjonalnych relacji służbowych, z klientami firmy
  • Dostępność do pracy w pełnym wymiarze godzin
  • Chęć rozwoju w obszarze księgowym, finansowym i innych pochodnych

Nasz klient oferuje:

  • Pracę hybrydową (około 10 razy w ciągu miesiąca, praca z biura w Warszawie)
  • Stabilizację zawodową - możliwość długoletniej współpracy i awansów w strukturach firmy
  • Umowę o pracę od pierwszego dnia współpracy (brak umowy zlecenie, umowy o dzieło)
  • Kompleksowy program wdrożeniowy oraz on boarding
  • Pracę w międzynarodowej organizacji
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Pakiet benefitów - Karta Multisport, ubezpieczenie grupowe.

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2024-06-26

do końca oferty: 52 dni

pracodawca: L.M. Group Poland

branże: Obsługa klienta / Call center

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

  • Dla kogo wyjazd do sanatorium z ZUS?

    Dla kogo wyjazd do sanatorium z ZUS?

    W I kwartale 2023 roku z rehabilitacji leczniczej na koszt ZUS skorzystało ponad 16 tys. osób w skali kraju. W 2022 roku wyjechało do sanatorium lub rehabilitowało się w miejscu zamieszkania prawie 50 tys. osób. Komu przysługuje sanatorium z ...

  • Grupowe ubezpieczenia zdrowotne popularnym benefitem pracowniczym

    Grupowe ubezpieczenia zdrowotne popularnym benefitem pracowniczym

    Z danych Komisji Nadzoru Finansowego oraz Polskiej Izby Ubezpieczeń wynika, że grupowe ubezpieczenia zdrowotne i na życie z roku na rok są coraz popularniejsze. Z czego wynika rosnące zainteresowanie tymi polisami? Na to pytanie odpowiadają ...

  • Bezzasadne wypowiedzenie umowy przez pracownika - jakie roszczenia pracodawcy?

    Bezzasadne wypowiedzenie umowy przez pracownika - jakie roszczenia pracodawcy?

    Ustawa Zasadnicza w art. 65 ust. 1 zapewnia każdemu wolność wyboru i wykonywania zawodu oraz wyboru miejsca pracy. W praktyce zdarza się jednak, że ta wolność wyboru bywa nadużywana kosztem zasady, że umów należy dotrzymywać (łac. pacta ...

  • Praca w sezonie świątecznym - czego oczekiwać od pracodawcy?

    Praca w sezonie świątecznym - czego oczekiwać od pracodawcy?

    Dwa ostatnie miesiące roku to tradycyjnie już spore wyzwanie dla przedsiębiorców, ale również pracowników mierzących się z ogromnym wzrostem obciążenia pracą, szczególnie w handlu. Krajowa Sekcja Handlu NSZZ "Solidarność" już w ...

  • Jak przygotować się do trudnej rozmowy w pracy i nie tylko?

    Jak przygotować się do trudnej rozmowy w pracy i nie tylko?

    Trudne i emocjonalnie wymagające rozmowy są elementem codzienności każdego człowieka, spotykamy się z nimi zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym. Chociaż zwykle uznawane za niewygodne, to najczęściej spełniają kluczową funkcję w ...