Kto szuka:
Klient portalu Praca.pl
Stanowisko:
Specjalista ds. Administrowania Nieruchomościami
Lokalizacja:
Przemyśl
podkarpackie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Opis stanowiska
- Bieżące administrowanie przydzielonymi budynkami, obiektami oraz gruntami,
- Efektywne zarządzanie nieruchomościami, w tym zgłaszanie propozycji zagospodarowania wolnych przestrzeni,
- Nadzorowanie umów z dostawcami mediów, usług komunalnych oraz dzierżawcami i najemcami,
- Uczestnictwo w okresowych przeglądach oraz formalnościach związanych z nieruchomościami,
- Dokumentację i ewidencję zasobów nieruchomościowych.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania
- Wykształcenie średnie techniczne, preferowane wyższe,
- Doświadczenie w administrowaniu nieruchomościami,
- Znajomość prawnych aspektów związanych z nieruchomościami,
- Umiejętności organizacyjne, interpersonalne oraz negocjacyjne,
- Prawo jazdy kat. B.
Firma oferuje:
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w prestiżowej korporacji,
- Atrakcyjne szkolenia i możliwości rozwoju,
- Benefity dla Ciebie i Twojej rodziny,
- Zespół, który wspiera i inspiruje do codziennych wyzwań.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »