Kto szuka:
BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna
Stanowisko:
inspektor
Lokalizacja:
Przemyśl
podkarpackie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej w Przemyślu
Komendant Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
inspektor Sekcji Administracji Infrastruktury i Bezpieczeństwa Wydziału Łączności i Informatyki
37-700 Przemyśl Ul. Mickiewicza 34
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Wykonuje ciągły monitoring sieci telekomunikacyjnej Bieszczadzkiego Oddziału SG w celu utrzymywania w pełnej sprawności technicznej sieci i systemów telekomunikacyjnych. Praca wspomagana jest oprogramowaniem systemowym
- Lokalizuje i niezwłocznie usuwa występujące awarie i niesprawności systemów telekomunikacyjnych- samodzielnie bądź we współpracy ze specjalistami właściwych sekcji wydziału, służbami technicznymi CWT KGSG, jednostkami organizacyjnymi resortu MSWiA, operatorami publicznymi, dostawcami usług sieciowych oraz innymi w zależności od lokalizacji i stopnia złożoności awarii. Praca wspomagana jest oprogramowaniem systemowym
- Wykonuje prace związane z administracją sieci takie jak; instalacja i uruchamianie komponentów sieciowych WAN i LAN, stanowisk abonenckich systemów telefonicznych IPT i teleinformatycznych oraz modernizuje sieci telekomunikacyjne w celu sprawnego utrzymania systemu telekomunikacyjnego
- Zna organizację systemów telekomunikacyjnych oraz zasady eksploatacji i konserwacji urządzeń telefonicznych i teleinformatycznych zainstalowanych w sieci telekomunikacyjnej Bieszczadzkiego Oddziału SG
- Prowadzi bieżącą dokumentację techniczno-eksploatacyjnej, dotyczącą występujących zmian w infrastrukturze sieci telekomunikacyjnej oraz dokumentuje zadania i czynności, realizowane w trakcie pełnienia dyżuru
- Dokonuje zmian konfiguracyjnych w bazach danych systemu telefonicznego Bieszczadzkiego Oddziału SG oraz aplikacjach wspomagających pracę; operatora sieci i użytkowników stanowisk abonenckich na polecenie przełożonych
- Bierze udział w pracach komisji określającej stan techniczny urządzeń łączności w celu odpowiedniego określenia stanu technicznego urządzenia i jego przydatności w dalszej działalności służbowej
- Informuje przełożonych o występujących awariach, podjętych i wykonanych czynnościach serwisowych mających na celu usunięcie niesprawności
Warunki pracy
CEL ISTNIENIA STANOWISKA PRACY:
Ciągłe monitorowanie i utrzymanie w pełnej sprawności technicznej urządzeń i systemów telekomunikacyjnych Bieszczadzkiego Oddziału SG. Lokalizowanie i niezwłoczne usuwanie występujących awarii i niesprawności systemów. Wykonywanie prac związanych z administracją sieci takich jak; instalacja i uruchamianie komponentów sieciowych WAN i LAN/WLAN, stanowisk abonenckich systemów telefonicznych IPT i teleinformatycznych oraz modernizacja sieci telekomunikacyjnych.
WARUNKI PRACY ORAZ MIEJSCE I OTOCZENIE ORGANIZACYJNO-TECHNICZNE STANOWISKA PRACY:
- praca biurowa w systemie podstawowym;
- praca w siedzibie urzędu (stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze);
- wyjazdy służbowe;
- wysiłek fizyczny;
- praca wymagająca dyspozycyjności;
- występowanie uciążliwych/szkodliwych/niebezpiecznych warunków pracy (hałas w pomieszczeniu sterowni)
- narzędzia i materiały pracy - w szczególności komputer, kserokopiarka, niszczarka, skaner, urządzenie pomiarowe, narzędzia ręczne, i elektromechaniczne;
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin;
- możliwość poruszania się po budynku, drzwi odpowiedniej szerokości, odpowiednio dostosowane toalety,
- brak oznaczeń dla niewidomych;
- pomieszczenie higieniczno - sanitarne nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych;
- budynek nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych;
- brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.
CZAS PRACY: system podstawowy od poniedziałku do piątku w godz. od 07:30 do 15:30.
LICZBA PODLEGŁYCH PRACOWNIKÓW: brak.
UPOWAŻNIENIA I PEŁNOMOCNICTWA: brak.
ZŁOŻONOŚĆ I KREATYWNOŚĆ:
Realizacja zadań na zajmowanym stanowisku pracy określona jest w odpowiednich przepisach, instrukcjach i obowiązkach szczególnie w części dotyczącej utrzymania i monitorowania sieci, montażu urządzeń. Jednak szybki postęp technologiczny w dziedzinie teleinformatyki (urządzeń sieciowych i komponentów sieci strukturalnej) oraz wprowadzanie nowych bardziej zaawansowanych technicznie rozwiązań, wymagają od pracownika na tym stanowisku odpowiedniego poziomu wiedzy technicznej i umiejętności w doborze sposobu diagnozowania usterki, podejmowania decyzji oraz działania określonego w odpowiednich procedurach i przepisach. W porozumieniu z przełożonym pracownik dobiera nowe sposoby działania.
Przykład:
- zebranie odpowiednich informacji o usterce w celu postawienia trafnej diagnozy oraz dobór odpowiednio szybkiego sposobu usunięcia usterki.
NIEZBĘDNA SAMODZIELNOŚĆ I INICJATYWA:
Stanowisko pracy w pewnym zakresie wymaga samodzielności, realizacja zadań w znaczącym zakresie określona jest w instrukcjach i obowiązkach. Wymagane jest wykazanie się inicjatywą w zakresie wykrycia i sprawnego usunięcia usterki, wymagana jest również umiejętność rozwiązywania problemów nie ujętych w standardowych instrukcjach lub wytycznych a dotyczących montażu i serwisowania urządzeń oraz komponentów sieci telekomunikacyjnej. Pracownik otrzymuje od przełożonego polecenia i informacje o sposobie realizacji zadania.
Przykład:
- na podstawie otrzymanych informacji o usterce pracownik musi wykazać inicjatywę w samodzielnym dobieraniu sposobu jak najbardziej efektywnego jej usunięcia.
HORYZONT CZASOWY PLANOWANIA: do 1 miesiąca.
KONTAKTY ZEWNĘTRZNE:
- kilka razy w miesiącu:
- z przedstawicielami firm zewnętrznych świadczących usługi telekomunikacyjne w celu weryfikacji sytuacji awaryjnych lub zgłoszenie usterki sieci.
CZYNNIKI SZCZEGÓLNIE UTRUDNIAJĄCE WYKONYWANIE ZADAŃ: nietypowe godziny pracy (w tym dyżury).
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- W przypadku nadania aplikacji za pośrednictwem operatora innego niż Poczta Polska S. A., o zachowaniu terminu nie będzie decydować data jego nadania, tylko data faktycznego doręczenia aplikacji do urzędu.
- Nie rozpatrzymy oferty, którą złożyłeś/nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
- Uzupełnianie ofert jest możliwe do dnia 24.04.2025 r.
- W ofercie podaj dane kontaktowe - adres do korespondencji, e-mail, nr telefonu.
- Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym telefonicznie, listownie lub mailowo
(brak kontaktu jest równoznaczny z rezygnacją z dalszego postępowania rekrutacyjnego); - Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
- Jeśli dokumenty składasz za pośrednictwem ePUAP/e-Doręczenia, przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów wymaganych oświadczeń (do wglądu).
- Aplikacje kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu naboru.
- UWAGA! Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i uwiarygodnione własnoręcznym podpisem oświadczenia. Za aplikację uwiarygodnioną własnoręcznym podpisem uważa się aplikację, w której wszystkie oświadczenia są opatrzone przez kandydatkę/kandydata datą i własnoręcznym podpisem, a w przypadku złożenia aplikacji za pośrednictwem ePUAP/e-Doręczenia – uwierzytelnione kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym potwierdzonym profilem zaufanym. Ponadto, w liście motywacyjnym wskaż sygnaturę/numer ogłoszenia lub nazwę stanowiska, na które aplikujesz.
- Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez
tłumacza przysięgłego. - Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, które wymagamy lub zalecamy.
- Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów w ogłoszeniu
dotyczących wymaganych dokumentów (wymienionych w części „Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty
niezbędne)”. - Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami, które spełniają wymagania zawarte wniniejszym ogłoszeniu. JEŻELI PODANE DANE BĘDĄ OBEJMOWAŁY SZCZEGÓLNE KATEGORIE DANYCH, O KTÓRYCH MOWA W ART. 9 UST. 1 RODO, KONIECZNA BĘDZIE WYRAŹNA ZGODA NA ICH PRZETWARZANIE.
- DODATKOWE informacje dotyczące naboru na stanowiska cywilne, dostępne są na stronie BiOSG w zakładce: "
PRACA W BiOSG" pod adresem:
http://www.bieszczadzki.strazgraniczna.pl/bie/praca-w-biosg/pracownicy-cywilni
Proszę o korzystanie ze wzoru oświadczenia obowiązującego przy naborze do pracy, który jest również dostępny na stronie BIP BiOSG, w zakładce "Wolne stanowiska w Służbie Cywilnej" pod adresem:
https://www.bip.bieszczadzki.strazgraniczna.pl/s02/praca-w-biosg/11233,KORPUS-SLUZBY-CYWILNEJ.html
Procedura naboru / przepisy / wzory dokumentów / poradnik dla kandydata / metody/techniki naboru / klauzula
informacyjna:
https://www.bieszczadzki.strazgraniczna.pl/bie/praca-w-biosg/pracownicy-cywilni/21161,PROCEDURA-NABORU-NA-STANOWISKA-CYWILNE.html
Aplikując oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
niezbędne
wykształcenie: średnie techniczne telekomunikacyjne/elektroniczne/teleinformatyczne
doświadczenie zawodowe/staż pracy
doświadczenia zawodowego
- w pracy biurowej
pozostałe wymagania niezbędne:
- Doświadczenie zawodowe: powyżej 12 miesięcy - prace związane z wykonywaniem czynności serwisowych w zakresie lokalizacji i usuwania usterek w sieciach telekomunikacyjnych oraz montażu komponentów i instalacji urządzeń sieci LAN
- Posiadanie wiedzy z zakresu funkcjonowania sieci telekomunikacyjnych i teleinformatycznych
- Obsługa programów pakietu biurowego
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Dokumenty należy złożyć do: 2025-04-24
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej, ul. Mickiewicza 34, 37-700 Przemyśl - złożenie aplikacji w siedzibie BiOSG, w godz. pracy Oddziału;
- nadanie w polskiej placówce pocztowej operatora świadczącego pocztowe usługi powszechne (datę nadania ustala się na podstawie daty stempla pocztowego);
- w formie elektronicznej, za pośrednictwem ePUAP/e-Doręczenia (za datę wpływu do urzędu przesłanej za
pośrednictwem ePUAP/e-Doręczenia uważa się datę wpływu na skrzynkę podawczą urzędu).
APLIKACJE ZŁOŻONE W INNEJ FORMIE, NIŻ OKREŚLONEJ POWYŻEJ, W TYM ZA POMOCĄ POCZTY E-MAIL, NIE BĘDĄ ROZPATRYWANE.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »