eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Pruszcz GdańskiSPECJALISTA W SEKCJI FINANSOWO-BUDŻETOWEJ

Kto szuka:

Centralna Baza Ofert Pracy

Stanowisko:

SPECJALISTA W SEKCJI FINANSOWO-BUDŻETOWEJ

Lokalizacja:

Pruszcz Gdański

pomorskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Numer oferty: StPr/24/10558


Obowiązki:

Obsługa programów księgowych. Sporządzanie sprawozdań miesięcznych, półrocznych i rocznych. Wystawianie przelewów dotyczących zapłat, przestrzeganie terminów zapłat. Przyjmowanie i kontrola dokumentów księgowych, księgowanie dokumentów na kontach syntetycznych oraz analitycznych, sporządzanie obrotów i sald kont syntetycznych oraz analitycznych. Księgowanie dokumentów na kontach wydatków według podziałek klasyfikacji budżetowej, księgowanie dokumentów na kontach przychodów według podziałek klasyfikacji budżetowej. Dekretacja dokumentów księgowych, sporządzanie zestawień, nadanie numerów księgowych. Praca od wtorku do piątku, w godzinach 7:30-15:30 oraz w poniedziałki, w godzinach 8-16.



Wymagania:Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • średnie ogólnokształcące

Pozostałe wymagania:

  • wykształcenie średnie lub wyższe (staż pracy przy wykształceniu średnim min. 3 lata, a przy wyższym 2 lata). Znajomość ustaw dotyczących: finansów publicznych, rachunkowości, systemu ubezpieczeń społecznych, odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych. Znajomość rozporządzeń: w sprawie sprawozdawczości budżetowej, w sprawie rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych. Obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, nieposzlakowana opinia.Wymagania dodatkowe: doświadczenie w pracy w administracji samorządowej lub publicznej, umiejętność obsługi komputera. Predyspozycje osobowościowe: sumienność, samodzielność, dobra organizacja pracy, umiejętność zarządzania czasem, komunikatywność, obowiązkowość, terminowość, dbałość o poprawność formalną i merytoryczną tworzonych dokumentów, gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych.


Miejsce pracy: Niepodległosći 9, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony

Staż pracy: lata: 1

Wymagane dokumenty: -kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,-list motywacyjny,-CV zawierające dane, o których mowa w art. 221§ 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy,-kserokopie świadectw pracy, dokumentów poświadczających wykształcenie, zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,-oświadczenia kandydata (własnoręcznie podpisane) o: posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, braku skazania prawomocnym wyrokiem za przestępstwo umyślne lub przestępstwościgane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim, ul. Niepodległości 9 lub pocztą na adres Ośrodka z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko specjalisty w Sekcji Finansowo-Budżetowej w terminie do 20 listopada 2024 r. (tj.14 dni od dnia opublikowania w BIP). Aplikacje, które wpłyną do tut. Ośrodka po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji. Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych nie będą informowane o kolejnym etapie rekrutacji.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2024-12-14

do końca oferty: 59 dni

pracodawca: Centralna Baza Ofert Pracy

branże: Administracja biurowa

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

Od 1 stycznia 2025 r. pracownicy wykonujący swoje obowiązki w godzinach nocnych mogą spodziewać się wyższego dodatku za pracę. Zmiana ta jest związana z podniesieniem w Polsce poziomu minimalnego wynagrodzenia, które od stycznia 2025 roku ...

Ile dni wolnych od pracy będzie w 2025 roku? Kiedy możemy zaplanować dłuższy odpoczynek? Dowiedzmy się, kiedy wypadają dni świąteczne w przyszłym roku.

W Ogólnopolskim Badaniu Wynagrodzeń (OBW) wzięło udział 3 557 osób, które przynajmniej dwa razy wypełniły ankietę w latach 2018-2024 i zostawiły swój adres email. W niniejszym artykule przedstawimy, jak wyglądała dynamika wynagrodzeń ...

Od 1 kwietnia 2024 roku obowiązują nowe stawki jednorazowych odszkodowań z tytułu wypadku przy pracy lub choroby zawodowej - zwraca uwagę Zakład Ubezpieczeń Społecznych. Za każdy procent stałego lub długotrwałego uszczerbku na zdrowiu ...

Od 26 kwietnia ubiegłego roku pracownicy mogą korzystać z dwóch dodatkowych dni urlopu uzasadnionego działaniami tzw. siły wyższej. Jak wskazują eksperci, Polacy w praktyce bardzo często wykorzystują te 16 godzin jako zastępstwo za urlop ...