eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Poznańwizytator

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

wizytator

Lokalizacja:

Poznań

wielkopolskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Kuratorium Oświaty w Poznaniu

Wielkopolski Kurator Oświaty poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

wizytator w Wydziale Nadzoru Pedagogicznego; WOA.210.27.2024

61-716 Poznań Kościuszki 93

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Zadanie 1:
  • Przeprowadzanie kontroli:
  • stanu przestrzegania przepisów prawa dotyczących działalności dydaktycznej, wychowawczej i opiekuńczej oraz innej działalności statutowej szkoły lub placówki
  • przebiegu procesów kształcenia i wychowania w szkole lub placówce
  • efektów działalności dydaktycznej, wychowawczej i opiekuńczej oraz innej działalności statutowej szkoły lub placówki, realizowanych w trybie działań planowych lub doraźnych
  • Zadanie 2:
  • Wspomaganie szkół, przedszkoli oraz placówek poprzez organizację narad dla dyrektorów, przekazywanie informacji o istotnych zagadnieniach dotyczących systemu oświaty i zmianach w przepisach prawa dotyczących funkcjonowania przedszkoli, szkół i placówek
  • Zadanie 3:
  • Prowadzenie spraw związanych z dokonywaniem oceny pracy dyrektorów szkół, przedszkoli i placówek
  • Zadanie 4:
  • Opiniowanie arkuszy organizacji publicznych szkół, przedszkoli i placówek
  • Zadanie 5:
  • Udział lub przewodniczenie odpowiednio w komisjach kwalifikacyjnych i komisjach egzaminacyjnych dla nauczycieli ubiegających się o awans na stopień nauczyciela mianowanego lub nauczyciela dyplomowanego
  • Zadanie 6:
  • Rozpatrywanie spraw uczniów dotyczących kształcenia, wychowania i opieki
  • Zadanie 7:
  • Udział w obserwacji egzaminów zewnętrznych
  • Zadanie 8:
  • Udział w komisjach konkursowych wyłaniających kandydata na stanowisko dyrektora szkoły, przedszkola i placówki
  • Zadanie 9:
  • Prowadzenie spraw związanych z eksperymentem pedagogicznym.


Warunki pracy


  • Praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych

  • Zadania wykonywane w siedzibie oraz poza siedzibą urzędu

  • Wyjazdy służbowe związane z realizowanymi zadaniami

  • Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę

  • Stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych

  • Stanowisko pracy znajduje się na trzecim piętrze budynku biurowego

  • Budynek wyposażony jest w windy osobowe i jest przystosowany dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

  • Umożliwiamy składanie dokumentów również w formie elektronicznej:
    - dokumenty można składać za pośrednictwem platformy ePUAP
    - link do strony: https://epuap.gov.pl/wps/portal
    adres skrzynki ePUAP Kuratorium Oświaty w Poznaniu: /ko_poznan/SkrytkaESP
    - Dołączone oświadczenia oraz kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie podpisz elektronicznie (podpis
    zaufany lub podpis kwalifikowany)

  • Do składania dokumentów zachęcamy również osoby z niepełnosprawnością

  • Oferty kandydatów, z którymi nie można nawiązać stosunek pracy na podstawie art. 33 ustawy o służbie cywilnej,
    możliwe są do odebrania w ciągu 1 miesiąca od dnia opublikowania wyniku naboru. Po tym terminie oferty te
    podlegają komisyjnemu zniszczeniu

  • Oferty kandydatów, z którymi można nawiązać stosunek pracy na podstawie art. 33 ustawy o służbie cywilnej,
    zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy od dnia objęcia stanowiska przez wybranego kandydata



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe ukończone studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego
- praca pedagogiczna na stanowisku nauczyciela lub nauczyciela akademickiego;
- praca na stanowisku kierowniczym w szkole/placówce/ zakładzie kształcenia nauczycieli lub praca w urzędzie organu sprawującego nadzór pedagogiczny nad szkołami/placówkami lub praca w urzędzie organu prowadzącego szkołę/placówkę.


pozostałe wymagania niezbędne:

  • W przypadku nauczyciela: status nauczyciela mianowanego lub dyplomowanego, ukończone formy doskonalenia w zakresie administracji lub zarządzania, lub co najmniej dwuletni staż pracy na stanowisku kierowniczym w szkole, placówce lub zakładzie kształcenia nauczycieli, lub co najmniej dwuletni staż pracy w urzędzie organu sprawującego nadzór pedagogiczny nad szkołami i placówkami lub w urzędzie organu prowadzącego szkoły lub placówki na stanowisku związanym z organizacją pracy szkół i placówek
  • W przypadku nauczyciela akademickiego: co najmniej pięcioletni staż pracy w szkole wyższej i ukończone formy doskonalenia w zakresie administracji lub zarządzania
  • Znajomość przepisów prawa oświatowego i umiejętność ich interpretacji
  • Znajomość zagadnień związanych z zarządzaniem w oświacie oraz dotyczących nadzoru pedagogicznego
  • Znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego
  • Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej oraz służby cywilnej
  • Zdolność analitycznego myślenia
  • Dobra znajomość obsługi komputera (pakiet Office, poczta e-mail, system informacji prawnej LEX)
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Kominikatywność i samodzielność
  • Umiejętność organizacji pracy własnej
  • Umiejętność pracy w zespole


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • List motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia aktu nadania stopnia awansu zawodowego nauczyciela mianowanego lub dyplomowanego
  • Kopie dokumentów potwierdzających ukończenie form doskonalenia w zakresie zarządzania lub administracji
  • Kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Dokumenty należy złożyć do: 2024-11-25
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
ul. Kościuszki 93
61-716 Poznań
pok. 339 - budynek B - Kancelaria

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2024-11-14

do końca oferty: 60 dni

pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

branże: Administracja publiczna

aplikuj

Praca - wiadomości i porady

LinkedIn, globalna platforma biznesowa, przyciąga ponad miliard użytkowników z całego świata, z czego blisko 257 milionów zarejestrowanych jest tylko w Europie. Obecnie serwis ten obsługiwany jest w 26 językach, a zespół liczący prawie 20 ...

Ile dni wolnych od pracy będzie w 2025 roku? Kiedy możemy zaplanować dłuższy odpoczynek? Dowiedzmy się, kiedy wypadają dni świąteczne w przyszłym roku.

W konsekwencji wrześniowej powodzi stanem klęski żywiołowej zostało objętych 749 miejscowości i 2 mln 390 tys. osób. Realnie powódź dotknęła 57 tys. osób, które nadal usuwają jej skutki ze swoich domów czy miejscowości. Warto ...

Polacy mieszkający za granicą mogą załatwić większość spraw związanych z wnioskiem o emeryturę bez konieczności osobistej wizyty w ZUS. W jaki sposób? Mogą to zrobić w czasie e-wizyty. Wystarczy ją wcześniej zarezerwować.

Firma Sedlak & Sedlak wydała Raport płacowy - jesień/zima 2024. To wydanie jest rekordowe, bowiem w badaniu uczestniczyły aż 1123 firmy. W okresie od maja do października 2024 r. przebadano ponad 410 tys. pracowników, zatrudnionych na 462 ...