Kto szuka:
Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu
Stanowisko:
Starszy specjalista
Numer referencyjny:
144926
Lokalizacja:
Poznań
wielkopolskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Warunki pracy
Praca administracyjno-biurowa przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dzienne.
Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).
Praca w godzinach od 9:00 do 17:00 poniedziałki
od 7:30 do 15:30 w dniach od wtorku do piątku.
Zagrożenie korupcją.
Permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji , np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach.
Zakres zadań
- Rejestruje wnioski osób ubiegających się o uzyskanie uprawnień do posiadania broni oraz wstępnie opracowuje wnioski poprzez założenie akt;
- Prowadzi ewidencję osób legitymujących się uprawnieniami do posiadania broni;
- Wprowadza dane w aplikacji Broń i Ruch Drogowy Krajowego Systemu Informacyjnego Policji;
- Prowadzi korespondencję z prokuraturami, sądami i innymi organami;
- Przygotowuje dokumenty do ich archiwizacji;
- Prowadzi korespondencję z innymi komendami wojewódzkimi Policji oraz oddziałami Żandarmerii Wojskowej;
- Obsługuje Punkt Przyjęć Interesantów Wydziału Postępowań Administracyjnych;
- Prowadzi korespondencję z organami samorządu terytorialnego .
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy administracyjnej;
- Umiejętność: analitycznego myślenia, pracy w zespole, opracowywania pism do osób fizycznych i prawnych;
- Komunikatywność;
- Umiejętność obsługi komputera;
- Posiadanie upoważnienia do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "poufne" lub złożenie oświadczenia o gotowości poddania się postępowaniu sprawdzającemu celem uzyskania odpowiedniej klauzuli dostępu do informacji niejawnych;
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/ kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Kreatywność;
- Systematyczność;
- Rzetelność;
- Orientacja na osiąganie celów.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »